![]() |
het blok
Ik ga vanavond weer het blok kijken..Zijn er veel mensen die dit kijken?? Voor wie zijn jullie?? Ik ben voor Wina en Jochem en Nanet en Elmer..De anderen vinnik niet zo leuk en ik vind hun huizen ook niet zo mooi...
|
ik kijk er niet naar omdat ik helemaal gek werd van die voorstukjes over het blok! een paar weken terug waren constant diezelfde stukjes als reclame tussen de series op dinsdag gestopt.... sindsdien kijk ik het programma dus echt niet
|
Ik kijk het ook elke week. Erg leuk :)
Wina en Jochem hebben een nogal aparte stijl (die kleurtjes :eek: ) Elmer en Annet: die Elmer komt echt arogant over. Denkt dat ie alles kan maken en dat iedereen het maar moet doen zoals hij wil. Bratt en Tobias: als ze nou ook nog eens zelf gingen klussen en ze niet zo kinderachtig waren, dan waren ze misschien wel grappig. Lieke en Michon: wat een ruzie! Ik vind ze wel erg tof, maar Lieke zou bij mij echt allang aan de kant zijn gezet als ze altijd zo stookte. En toch is het een geweldig programma :D(Y) |
Citaat:
Argh! >_< |
ik vindt t erg leuk ga vanaaf weer kijken, ben iig niet voor lieke en Micon voor de rest vind ik ze wel aardig, gua stijl vooral elmer en nanet en wina en jochem, ik hecht erg veel waarde aan oiginaliteit
|
Ik kijk alleen omdat ik Brett z'n accent zo mooi vind :o Van de rest zou ik de namen niet eens durven zeggen ;)
|
Jaa het Blok! Daar was nog geeneens een topic van idd! :cool:
Ik boycotte het eerst maar ik keek een keer met m'n vader en toen vond ik het stiekem best koel.. Brett en Tobias zijn egt zo lollig! Ik kijk egt voor hen, en ook een beetje voor Lieke.. Lieke: "Dit is een foto van iedereen in kluskleren" >> dan zie je haar in een kort rokje en topje.. :p hahahaha! Brett: "Ik heb vandaag het plafond geverft, Nike, en Tobias komt morgen weer terug Coca cola." Hahaha en ha. |
"Da hoef je tock nie in mijn gesicht te tûn" :D
ik kijk het ook elke week ja haha |
Elmer is wel ok, gewoon doorklussen en niet te veel andere dingen doen
Midden in de nacht tering veel lawaai maken (y) |
en Theo:
Dat maakt mijn de pis niet lauw en nog meer geweldige uitspraken (y) |
lieke en michon :D
wat is lieke een bitch, zeg maar juist daarom is zij zo leuk. Ik denk dat of zij of jochem en wina gaan winnen. brett en tobias zijn echt vreselijk :nono: zelf niks doen en als er een geintje met brett wordt uitgehaald janken en zelf alles van anderen afkraken |
Ik vond het eerst wel leuk, maar nu zijn ze alleen maar aan 't vloeken en schelden en schreeuwen en daar word ik niet echt blij van.
|
Citaat:
Die Lieke is echt wel opperbitch, als het haar uitkomt doet ze leuk maar wel altijd Michon afzeiken.. Maargoed wel een leuk programma (y) |
heb vooral erg gelachen om de "string- compilatie" van Lieke aan het eind een paar weken geleden :D
|
Citaat:
Ik vind Lieke gewoon leuk ondanks haar gestook (of misschien wel dóór haar gestook). En ik denk dat ze wel winnen. Zij hebben een vrij open stijl en alles best wel goed ingericht. |
hihi, het blok is erg leuk moet ik zeggen:) ik vind Brett en tobias het leukste, ze zijn zo lekker vals en tutterig, en Brett heeft inderdaad een geweldig accent:D ' hey, det blawe dieng gat er med die lahmp vendor!' grinnik
|
brett en tobias zijn grappig (dit is keen appartment, dit is een poinhoop!) maar wina en jochem vind ik het mooiste appartement hebben.
en theo is gewoon de man haha (y) |
Ik ben voor Brett&Tobias, aangezien Tobias familie is :cool:
Verder vind ik het gewoon een kutprogramma, ik haat die klusdingen. |
Citaat:
Wat een luie eikel is dat zeg. Hij doet zelf geen flikker, maar gaat dan wel Bratt comanderen. Ook naait ie anderen erbij in bewonersvergaderingen ed. terwijl hij zelf als een lamzak staat te kijken hoe ingehuurde mensen zijn appartement verbouwen. |
Die Lieke vind ik trouwens maar een gefrustreerd kutwijf en die Wina is een walgelijk typje (n)
:o |
Citaat:
|
Brett en Tobias zijn leuk-leuk :) Overduidelijk dat zo af en toe flink overdreven-nichterig doen, maar dat vind ik alleen maar stoer :P Grappige t-shirtjes :) Brett is lievig, hij huilt wel snel :P Ik laat m'n haar een keer bij hem knippen :P
Lieke vind ik echt een kreng, pff, ze zeikt de hele tijd tegen Michon en doet vreselijk flauw en kinderachtig tegen de rest. Nanet vind ik heel mooi, maar af en toe komt de boer in haar naar boven en doet ze zó vreselijk onbeschoft, de hele tijd klagen en vloeken... Elmer is simpel, en dat is niet goed :P Wina en Jochem zijn gewoon een perfect stel en allebei lekker intelligent, alleen vind ik hun inrichting niet erg mooi, 't ziet er goedkoop uit. Ik denk dat Lieke en Michon of Brett en Tobias gaan winnen. |
Citaat:
|
geweldig programma, ik zou er zelf ook zo aan mee kunnen doen, maar ik heb geen partner...
ik ben voor lieke en michon, hebben het mooiste appartement, ook qua inrichting de kleurtjes van wina en jochem vind ik niet zo en de stijl van elmer en nannet ook niet brett en tobias vind ik geweldig, lekker 2 valse nichten :cool: jammer dat t bijna is afgelopen, ik heb de eerste afleveringen gemist zou er iets van een dvd ofzo komen?niet dat ik m wil hebben(ja pas als ie erg ver is afgeprijst)maar toch |
Citaat:
|
Citaat:
|
Gister bij de Sex and the City Farewellparty waren ze er allemaal :o
:| |
Citaat:
|
Ik vind Wina juist wel leuk..Ze lijkt me heel aardig enzo.. :) Die Lieke lijkt me echt een bitch maar het is wel leuk voor het programma dat zij erin zit..Anders was het ook zo saai geweest. Ik denk dat Lieke en Michon aan winnen, maar ik hoop Wina en Jochem.
|
Wina is volgens mij wel een beetje bitcherig :o toen Nanet voorstelde dat zij over het geld zou gaan van appartement 5 zat ze haar echt zo uit te lachen en Nanet zat echt zo te kijken van :| was wel een beetje sneu..
Weet iemand trouwens meer over de actie van Gerard Joling? Ik hoorde dat hij het appartement van Elmer en Nanet zo mooi vond dat hij iedereen die een bod op dat appartement doet, vipkaartjes krijgt voor een concert van hem. damn nu ga ik echt wel bieden :p |
Ik vind Wina juist leuk :) en Jochem ook. Die twee denken in ieder geval na.
|
Kijk het ook elke week :cool:
vind Wina en Jochem het leukste stel, gewoon lekker nuchter en relax enzo. Brett en Tobias vind ik alleen leuk om de accentjes, voor de rest maar zeikerds. En Lieke zeikt ook ver-schrik-kelijk, wat een moeilijk mens, maar ik vind ze wel leuk en het app. het mooist, dus Lieke en Michon mogen winnen wat betreft het appartement. |
zou op zich wel een vreemde actie zijn (die van Gerard Joling)..maja, ik heb niet echt de behoefte om op zijn concert te komen, dus het is voor mij ook geen reden om daarom te gaan bieden.
|
Citaat:
en Brett's accent :cool: |
Citaat:
|
Ik moet er toch niet aan denken dat ik in een van die appartementen zou komen te wonen.. Wat is daar ontzettend in gerotzooid zeg! Binnen een jaar kun je alles er weer uitbreken en het goed in elkaar zetten..
|
Citaat:
ten eerste kon je die kaartjes zelf ook nog wel kopen, aangezien je zojuist een enorme bak geld neer hebt gelegd voor een appartement in Amsterdam. En ten tweede: alsof een VIP-kaartje voor Joling je nou over de streept trekt om te gaan bieden :rolleyes: Ik zou het ook heel flauw vinden. Juist het feit dat je straks eerlijk zult zien voor welk appartement mensen bereid zijn om veel geld neer te leggen is zo leuk. Geen oneerlijke jury ofzo, maar gewoon echt de kopers. |
Oeh Tobias en vooral Brett zijn zó leuk! Maarja ik ben gewoon pro homo.. Bij Tobias lijkt het alleen alsof 'ie continu in bed ligt, maar okee.
http://img.photobucket.com/albums/v2...ttentobias.jpg :cool: Lieke vind ik echt verschrikkelijk, vooral als ze ruzie heeft met Michon is ze echt onmogelijk.. en ze is echt gestoord dat ze in al die merkkleding gaat zitten klussen :| Nanette is gewoon leuk lomp en Elmer een engerd. Over Wina en Jochem valt gewoon niet zoveel te zeggen, ze komen ook niet zo vaak in het programma voor als de rest omdat ze gewoon (meestal) volwassen en rustig tegen elkaar doen :D |
Wat een hoge bedragen vanaf waar ze winst maken :|
Iedereen had zo'n 40.000 besteed aan de kamers. Zou het bouwen van een huis dan zo'n 180.000 euro kosten? Ik vind het wel erg hoog! |
Citaat:
tenminste, dat denk ik Iedereen was toch onder het budget gebleven?? Het geld wat ze daarvan overhebben, krijgen ze dat ook? |
Schokkend nieuws: Ik hoorde van iemand dat Nanet en Elmer helemaal geen stel zijn maar dat ze gewoon doen alsof zodat ze aan dit programma mee kunnen doen. Ik weet niet of het waar is.....
Verder vind ik het een erg leuk programma. Vind het appartement van Nanet en Elmer het minst mooi, die van Lieke en Michon het leukste! |
Citaat:
|
Citaat:
|
maar toen ze die prijs hadden gewonnen van dat avodnje uit deden ze niet echt als een stel..dat viel me toen nog op. :)
|
Ze zijn nog maar een jaartje bij elkaar en wonen in het echte leven nog niet met elkaar samen. Een spannende tijd dus voor de twee. Elmer is superfanatiek, en breekt menig muurtje midden in de nacht. Nanet houdt zich voornamelijk bezig met de decoratie in het appartement, waar de stijl romantiek de boventoon voert.
dit stond op de site van het blok |
Citaat:
Bod op de veiling - 40.000 euro (nou ja, het bedrag dat ze gebruikt hebben) - de kosten voor het bouwen van het huis en de grond enzo = meerwaarde. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:54. |