![]() |
Carcass
Ik was eigelijk verbaasd dat hier nog geen topic over was. (ik vond in ieder geval niks met de zoekfunctie.)
Dus kent hier iemand Carcass? En wat vind je ervan? |
Super vet :D.... nummers als Heartwork en Corporal Jigsore Quandary zijn echt heel vet.
|
Goede band. Ik ga Symphonies of Sickness maar eens in de cd speler gooien (y)
|
Verbaasd? Niet over elke band wordt hier een topic geopend hoor.
|
Reek of putrefaction, mooi werk...
|
Citaat:
|
Carcass.. legendarisch, Heartwork, Pedigry Butchery, Arbeit macht Fleisch, allemaal topnummers.. De oudere nummers ben ik nu aan t bestuderen (;):P). en ja, ze zijn de grondleggers van goregrind.
|
vette band (y) ken er niet veel van maar wat ik heb is tof en dat is: Heartwork :cool:
|
Carcass is cool. Vegetariers :p.
|
Bill Steer = god
heb hem een jaar geleden nog gezien @roadburn alleen Firebird (voor de stoners) trek ik beter van hem :cool: (y) |
geweldig!@
|
Citaat:
|
Ken alleen Swansong en Heartwork. Heartwork en Keep on rotting zijn erg goed (y)
|
Ja, mooi werk (y)
|
Hoewel albums als Symphonies of Sickness en Reek of Putrefaction me erg kunnen bekoren staat Heartwork toch echt in een van mijn favoriete metal top tiens.
|
eens checken(y)
|
Vette shait
|
Erg goede band (y)
|
duchtig! voor liefhebbers voor Carcass noem ik ook eens een Haemorrhage, Impaled, Exhumed en Ghoul!
|
Swansong (y)
|
Vind ik minder dan RoP en SoS, minder ziek in mijn ogen en minder ''Carcass'' om het maar te zeggen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ontopisch: Siouxsie & The Banshees - Carcass (y) gore grind (n) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
euh? |
dat vroeg ik me laatst ook af, waarom er gene topic over was. ook vraag ik me af waarom er bar weinig over op internet te vinden valt.
|
oldschool death/grind wat mij betreft...
:confused: zal wel fout zitten dan. edit : ok ik heb even stiekem gegoogled en het blijkt inderdaad de eerste death/grind band te zijn met gore lyrics ofzo dus het zal wel. De gore bands van tegenwoordig zover ik die ken wil ik echter niet vergelijken met carcass? |
Citaat:
|
Citaat:
|
er komt een dag dat er een virus komt wat ervoor zal zorgen dat alle vegetariërs doodgaan, en normale omnivoren niet.
:mad: |
Citaat:
luister voor de grap eens naar bands als Exhumed, impaled, aborted... |
Citaat:
|
Ik geloof dat er zelfs vegans in Carcass zaten... in At The Gates trouwens ook (volgens mij was zelfs heel die band vegan).
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Carcass (y)
Symphonies of Sickness is mijn favoriete cd van hun en oja, hoi: ik ben nieuw hier! |
Citaat:
Carcass waren ook allemaal vegetariër of vegans. Overigens laatst nog een leuk stukje over carcass gelezen in de terrorizer waarin de teksten aan een stel pathologen werden voorgelegd. Grappig dat die lui zich afvroegen hoe die gasten van carcass wisten dat je 'high on rot' kon worden.. :D |
Mja, grappig als je dan weet dat die lui heel veel titels uit een medische encyclopedie hadden :D
|
Citaat:
|
1. Reek of Putrefaction
2. Exhume to Consume 3. Excoriating Abdominal Emanation 4. Ruptured In Purulence 5. Empathological Necroticism 6. Embryonic Necropsy and Devourment 7. Swarming Vulgar Mass of Infected Virulency 8. Cadaveric Incubator of Endoparasites 9. Slash Dementia 10. Crepitating Bowel Erosion Reek of Putrefaction 11. Genital Grinder 12. Regurgitation of Giblets 13. Maggot Colony 14. Pyosisified (Rotten To The Gore) 15. Vomited Anal Tract 16. Fermenting Innards 17. Excreted Alive 18. Suppuration 19. Foeticide 20. Feast On Dismembered Carnage 21. Splattered Cavities 22. Psychopathologist 23. Burnt To A Crisp 24. Pungent Excruciation 26. Oxidised Razor Masticator 22. Malignant Defecation helemaal met je eens. |
Omhoog.
Hoe vet is Carcass \m/ |
Our will be done.
Thy kingdom burns. :mad: |
Twisted and warped
Tang - led - mor - tal - coil \m/ |
Ouwe Carcass is vet, maar Heartwork is echt een van mijn favoriete metalplaten ooit. Dat intro, super!
This Mortal Coil is denk ik mijn favoriete nr van die plaat. |
goede band
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43. |