![]() |
hoe pak ik dit aan???
Hey luitjes
ik zou graag advies willen. Ik vind een meisje (R.) erg leuk zij is de beste vriendin van een gede vriendin van mij. Nu wil ik haar mee uit vragen maar moet ik dit via die vriendin doen of gewoon op haar afstappen (of misschien op msn??)????????????? hopelijk hebben jullie een goede raad. |
ik heb msn gestemd.....mar via via kan ook...je kan ook op dr afstappen...kzou eerst ff checke (via via) wat ze van je vind. succes
|
ik zou iig niet via die vriendin doen, dat maakt echt een slechte indruk
als je het durft zou ik op haar afstappen maar ik kan me voorstellen dat je dat moeilijk vindt, dan zou ik het op msn vragen (beter nog; mailen) |
Ik zou het via msn doen! Dan kan je eerst ff met haar praten, kijken of ze het leuk vindt met je te chatten..? En dan kan je er langzaam naar toewerken..!
|
zoiets had ik dus laatst ook, dat ik een meisje ken die dus een vriendin van een vriendin van mij was zeg maar. en ik heb haar op msn toegevoegd en gemaild enzo en uiteindelijk is het gelukt :p dus ik zou het als eerst zo proberen.
|
Aangezien ze R heet, zou ik gewoon op haar afstappen(y)
|
Niet dat ik zo'n held ben, maar ik denk wel dat het beste is om direct op haar af te stappen. Of misschien MSN, dan vraag je het in ieder geval ook direct aan haar. Maar niet via via hoor!
|
Nou zeker niet via, via... dat komt altijd verkeerd over. Dat dat grietje denkt dat 't 'n koppel actie is of dat haar vriendin het alleen maar vroeg om te peilen.
Met msn kan er ook nog 'n heleboel misgaan... dat ze meeflirt terwijl ze 't niet bedoelt en het ook niet serieus neemt enzo. Dus ik stem voor direct op haar afstappen! |
Citaat:
|
Zou het via msn doen, beste mogelijkheid als je nog wat onzeker bent enzo.
|
Niet.
|
Via een vriendin is heel fout als je boven de twaalf bent :nono:
msn kan wel als je 't anders eng vindt :) |
via je vriendin is iig zeker geen optie, je moet het aan haar zelf vragen. Dus daarbij valt optie 'D: niet' ook af. Direct aan haar vragen is persoonlijker maar ook confronterender, via msn is meestal vrij luchtig en indien je een negatief antwoord geeft kan je je er meestal wel uitlullen zodat het blauwtje niet te erg opvalt. Via msn of direct.... die keus is niet aan ons, ligt aan de relatie die je al met haar hebt.
|
als je haar nog niet zo heel goed kent en erg zenuwachtig bent kun je het natuurlijk over msn doen, als je een beetje lef hebt doe je het irl...
ik zou dus msn doen :bloos: |
als je het via via vraagt moet je wel zorgen dat dat meisje het niet te weten komt......ff checke het uitvragen moet je niet via via doen idd.
|
het beste is natuurlijk direct op de man/vrouw af, maar msn kan evt ook wel, in iedergeval niet via via
|
Citaat:
:P |
Citaat:
|
In real life. Dan denkt zo'n meid ook: 'Zo, hij durft wel. Goede zaak.'
|
Ik neem aan dat je in het echt weleens met haar praat, gewoon dan vragen.
|
gewoon vragen komt goed... :)
|
gewoon vragen, werkt altijd! zorg wel dat je het subtiel brengt en niet te lomp!
|
Citaat:
|
via via is natuurlijk fout :nono:
|
Als ik in de kroeg een leuk iemand tegenkom, of dat nu 'zelf' is of door een wederzijdse vriendengroep, dan vraag ik haar gewoon dezelfde avond of ze een andere keer alleen met mij wil stappen of iets gaan drinken. Lijkt me de beste manier.
Mensen die ik helemaal niet ken vraag ik natuurlijk niet uit. Ik moet wel eerst een beeld krijgen van het soort meisje, haar houding, of ze single is enz. :) |
Ik heb je poll even gesloten.. zie hier waarom --> http://forum.scholieren.com/announce...?s=&forumid=18
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:05. |