![]() |
Downset-Maroon-Demean | 20-3-05 | W2 Den Bosch
Zondag 20 maart
Downset + Demean + Maroon Zaal Open: 14.30 uur Aanvang: 15.00 uur Entree: Euro 8,-- waarschijnlijk present (y) |
hey ik ben op een zondag jarig
|
hey ik kom niet op jouw verjaardag
|
hey je bent ook niet uitgenodigt
|
hey gewoon je kop houden is ook een optie
|
Citaat:
|
Duurt nog zoooo lang, maar Downset wil ik zeker wel keertje zien. Is dit de enige nederlandse show?
|
Kan ik ergens wat luisteren? Den Bosch is in de buurt, dus opzich altijd interessant (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hahahhahahaha
downset hahhaahaha. |
Niet te intellectueel doen Friso :nono:
|
Citaat:
Do We Speak A Dead Language is een leuke plaat. Ga denk ik wel ff langs tegen die tijd. |
Citaat:
maar ach, die lui check your people was rampzalig en ze proberen nog iets te doen waar totaal niemand meer op zit te wachten. ze komen geloof ik ook in hengelo |
downset is wel vet maar nee ik ga niet
|
Citaat:
|
spelen toch in de Goudvishal. Arkangel zal dan ook spelen btw.
|
Citaat:
goh. maar het was nog niet zeker hoorde ik laatst. als arkangel meekomt is het wel heel interessant overigens.. |
Die zang van Arkangel trek ik totaal niet.
Ik denk ik zeg het ff. |
Citaat:
|
Hoe vet was Downset! Gave nummers, die band staat gewoon als een huis. Beetje typisch amerikaans soms maar goed, dat is voor lief te nemen.
Demean was ook wel aardig, lekker lompe handel. Niet veel van gezien verder ivm eetpauze. Hoe tergend saai was Maroon! Stelletje grasvreters dat het zijn. Om een macker te quoten: "Een typisch product van de metalcore-bioindustrie". Ik vind veel van dat soort dingen wel aardig maar dit was gewoon rammelwerk als je het mij vraagt. Om over het gedrag van de zanger maar niet te spreken, een clini-clown kan nog serieuzer genomen worden. |
Ik vond het wel humor dat hij nog even in zijn onderbroek verderspeelde, verder wel een smeerkees. Demean vond ik een beetje tegenvallen, beetje te traag naar mijn smaak. Wel zo'n promo singeltje meegenomen, toch nog eens even checken. Downset was erg goed inderdaad, ook een redelijk lange set opzich. En die kleuter die om drumstokjes kwam schooien :) Al met al een fijne zondagmiddagconcert (y)
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:09. |