![]() |
HELP!! kweet nie wat ik dan moet doen
nouja khoop dat jullie me hier mee kunnen helpen want kweet t nie echt meer.
ik zal het ff uitleggen: ik vind een jongen al heel lang leuk, en vorig jaar (november/december) zei hij dat hij mij leuk vond, maja kben nogal verlegen/onzeker dus ik heb hem nooit verteld dat ik hem ook leuk vond (jaja kweet het....STOM!!) maar goed in januari kreeg die dus een vriendin (vond ik wel jammer maar nie echt dramatisch ofzo want ik kende dat hele kind toch nie) maar nu heeft hij iets met een vriendin van mij... en ik vind hem nog steeds heel leuk maar (nou kom ik pas to tha point) wat zouden jullie doen als het uit ging....?? en hij vind jouw toch weer leuk..... het ligt dan wel aan de omstandigheden (wie het heeft uitgemaakt) maar toch...zou je dan toch iets met hem beginnen als de kans erin zat? of nie? en waarom wel of nie. thnx xx btw hij heeft het er wel met mij over of ik het nie vervelend vind enzo maja daardoor ga k hem wel steeds leuker vinden http://forum.scholieren.com/frown.gif:O |
TUURLIJK http://forum.scholieren.com/smile.gif lekker doen joh...
wel ff met je vriendin over praten, lijkt me wel slim, maar als JIJ verliefd op die jongen bent... succes, xxx |
Ja, je moet het er zeker met je vriendin over hebben. Gewoon afwachten, en kijken of die het niet al te lullig uitmaakt ofzo: weet je dat je hem iig niet hebben moet toch..?!
|
weet je vriendin dat je hem toen al leuk vond? want dan is het niet zo moeilijk...
|
Citaat:
|
|
gewoon wahcten, en ga niet stoken. Laat dingen hun gang gaan, en als het misgaat, ook niet er meteen bovenop springen. praat ook niet al teveel met je vriendin over dat jij hem leuk vindt, dat doet haar en jou alleen ama rpijn. Misschien loopt het mis, en kun je na de bekoelingsperiode eens peilen bij hem of hij jou leuk vind, en of je vriendin er geen last van heeft. maar ga onder geen omstandigheden eerst anar je vriendin om toestemming te vragen ( als het uit is) hij is toch niet meer van haar.
|
Er zitten wel errug veel onzekere factoren in jouw verhaal (misschien, als, enz.). Als ik jou was zou ik me ergens anders op concentreren, er lopen jongens genoeg en je zegt zelf dat je hem leuk vindt (waaruit ik opmaak dat je niet verliefd bent). Gewoon niet zoveel aandacht an besteden en dan merk je vanzelf wel wat er gebeurd.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:30. |