![]() |
Titel gevraagd
En nee dat is niet mijn titel ;) :p Ben dus nog op zoek naar een titel. Komt ie :D :p:
Met het schepje in mijn hand en het emmertje nabij bouw ik mooie luchtkastelen vol van vreugde en geluk. Zachte watten van gedachten vormen wolken in de lucht. ‘k Graaf een gracht om te beschermen tegen naderend gevaar. Daar waar ridders draken doden en mijn hart veroverd wordt, rest slechts de afdruk van een voetstap welk mijn droomwereld verwoest. ------------------------------------------------------------------------- Kom maar op met dat commentaar! :) |
Mooi! Lief en ook een beetje treurig, mooie beschrijvingen.. Heb alleen geen idee voor een titel :p
|
De man die niet van fantasie gediend was.
|
@EggeD: bedoelde je dat als titel?
psst... niet alleen commentaar over een titel he :o ook op mn gedichtje :bloos: |
:) Ja joh, ik vind dat een leuke titel. Verder heeft het gedicht een lieve sfeer. Jammer dat sommige woorden niet bepaald vernieuwend zijn.
|
Lief gedichtje :)
Geen ideej voor titel... :) sorry! :P |
wat een lief en leuk gedicht! :) (y)
titel.. Kastelen van Geluk ofzo? |
Mooizeg:)!
De lucht, mijn kasteel. ? De afdruk in mijn zand verdolven dromen nouja weet ik veel ik wou graag helpen |
‘k Graaf een gracht om te beschermen
tegen naderend gevaar. Dat klopt trouwens niet, wat bescherm je hier ? Beter zou hier zijn: 'k Graaf een gracht om het te hoeden voor ons naderend gevaar, iets in die richting iig. Als het een wat saaiere titel moet zijn: Ontwaking, verloren fantasie, verloren zandasie, etc. |
Citaat:
Want waar beschermt een gracht tegen? Maar als ik de zinnen anders maak heb ik t idee dat het niet meer loopt zeg maar. alleen klopt jouw zin niet helemaal? :confused: maar als ik er iets van frutsel loopt t wel ja. maar er kan een gevaar als een leger ofzo komen toch? en dan heb je je gracht nodig om je kasteel daar tegen te beschermen. Gevaar kan zoveel zijn waartegen je je kasteel wilt beschermen.. |
Citaat:
leuk gedicht trouwens titel: *M'n vergane kasteel *De bescherming die niet meer beschermen kon *De bescherming die van zijn taak werd ontdaan *Gegraven, toen begraven |
Citaat:
|
en wat vinden jullie van:
'k Graaf een gracht beschermend tegen mog'lijk naderend gevaar ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |