![]() |
Afkicken
Op advies van Quiana:
Heb jij het al eens gedaan? Waarom? Verplicht of vrijwillig? Kreeg je afkickverschijnselen? Spui! |
Nee.
Hoort dit niet op D&A? :) |
Citaat:
|
Citaat:
Okay, sorry. Dat had ik er even niet in gezien. Misschien zegt dat wel iets over hoe nodig ik moet afkicken? :confused: Maar mijn antwoord blijft: Nee. :D |
Ik kan best een week zonder forum :o
De vraag is of andere forummembers zonder mij kunnen :p |
Nee, nooit gedaan and never will. Het is hier ontspannend en je hebt om 2 uur 's nachts tenminste nog eens aanspraak. Ook als je vakantie hebt en al je vrienden niet en gewoon op school zitten, is het handig. :) Ik ben wel verslaafd, maar ik laat er tenminste geen real-life leuke dingen voor schieten, dus het kan geen kwaad.
Nog niet. |
Citaat:
|
Ik ga begin deze week eens beginnen met chatconversaties met mijn badeend (© Quiana) om het hier in de perken te houden.
|
Nee ik laat er ook geen geen real-life leuke dingen voor schieten, maar wel school :o
En ik ben nu aan het spam-afkicken, dat is best vervelend (n) |
Citaat:
|
Ow ja, dat je op het forum zit en eigenlijk aan dingen voor school zou moeten werken, maar dan denkt: 'ach, to hell with school' en dat je dan gewoon doorforummed. Ja, dat ken ik. :D
|
Eigenlijk komt de afkick als geroepen: stageverslag, here I come!
|
Citaat:
|
Ik ontken elke mogelijke verslaving, natuurlijk. :cool:
|
Citaat:
in het meervoud! ;) :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ach, zoveel slaap heb ik niet nodig hoor. |
Dit gedoe over school doet me teveel denken aan het feit dat ik morgen naar school moet voor mijn stageterugkomdag :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Afkicken waarvan?
|
Citaat:
|
Citaat:
@N00dles: ruilen? :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mijn positie echter wel. Mijn looks vs. jouw looks...hm...Zie je er echt uit als Boudewijn de Groot? |
Citaat:
Als Boudewijn de Groot? Was het maar waar. Dan zag ik er wel uit als een 50-plusser, maar dan nog... Was het nog beter geweest. *Nu heb ik je natuurlijk niet gemotiveerd om te ruilen, he?* :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Jullie spammen mn topic vol :nono:
|
...maar om een lang verhaal kort te maken, vrijwel geen afkickverschijnselen, nee.
|
Je bent ook niet aan het afkicken :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik krijg niet echt afkickverschijnselen, het forum is wel een aardige tijdsinvulling als je je stierlijk verveeld of ECHT NIET aan je studie wil werken.
|
Ja als ik op vakantie ga. Dan heb ik de hele tijd kleine dingetjes waarvan ik denk 'hé, dat ga ik op het forum zetten!' of 'dat ga ik vragen'. Best wel irritant :D
Maar de afgelopen vakantie had ik een computer ter beschikking en de vakantie daarvoor zaten we bij een internetcafé, dus het kwam niet echt tot afkicken... :o |
Citaat:
*Even helemaal weg* NOT! :D |
ja, ik was eerst best kantine verslaafd, of tenminste, ik kwam er heel vaak en schreef veel, toen een hele tijd niet.. nu weer wel en heb allemaal nieuwe mensen ontdekt zoals Outlaw, TRA, makelville....
|
Citaat:
|
Nee, nooit afgekickt.
Ik heb periodes gekent, waar ik van mn ouders niet op de computer mocht.. en dat zou betekenen dat ik niet meer op t forum kon. daar heb ik heeel erg van gebaald, vooral om speciale personen, die ik dan niet meer zou spreken. maar ik heb steeds met een smoesje (moet wat opzoeken voor school, sanne heeft me iets gestuurd etc.) toch weer kunnen computeren en ook forummen, dus het afkicken was (gelukkig) niet nodig :) |
Elke keer dat ik op stage ga ben ik aan het afkicken. Maar dan blijkt ineens dat ik niet verslaafd ben :evil: :p
|
Ik kon in het verleden 2x een maand niet op het forum, een keer vanwege een ban en een keer vanwege een getrashte pc. Het verbaasde me eigenlijk wel dat ik het totaal niet miste. :o
|
Nee, ik ben nog nooit afgekickt. Ik kon laatst zes weken niet op internet en dus ook niet op het forum. Maar heb het niet gemist.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:51. |