![]() |
Naam film?
Een hele tijd terug heb ik een film gezien waarbij ze om iemand aan het praten te krijgen de methode gebruikten van "man op de rug leggen, vastbinden, een ijzeren emmer op zijn buik met een rat eronder, de emmer warm maken zodat de rat eruit wil, maar de enige uitweg was dus zich een weg vreten door de buik van de man".
Ik was er van overtuigd dat dit de film 'das experiment' was, maar ik heb hem net nog eens gekeken, en ik had het dus mis. Ik weet dat ik hem op video heb maar heb dus geen enkel idee meer welke het is en om ze nu allemaal te gaan kijken... Dus, heeft iemand misschien enig idee over welke film ik het heb? |
Dat is "2 Fast 2 Furious" :D Kheb hem toevallig gisteren nog gezien.
|
Klopt, 2Fast2Furious :)
|
Ok, dankjewel :). Dat is dan ook weer opgehelderd.
Wel jammer, ik dacht dat het een betere film (mijn mening) was waar de scene in voorkwam. |
mjah, het is wel een beetje patserfilm, beetje show-off, maar och, wij hebben m ook en ik vind het wel leuk om hem eens te zien. En het is idd 2fast 2 furious, maar dat was al gezegd.
|
Een vette kutfilm is wat het was, lompe special effects en shit. Deel 1 was veel beter!
Just my 2 cents :o |
Over dat stukje had het gisteren nog met iemand over.. en ik heb de film niet eens gezien :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |