![]() |
Lieg je dat je zwart ziet?
Lieg je dat je zwart ziet?
Met mijn neus dicht duik ik dieper in gedachten naar de bodem van je hart en strijk dan zachtjes langs het randje, kijk, mijn vinger die wordt zwart. Zwart staat voor bedrog dat heeft mijn moeder zelf gezegd. Kijk, ik kots van je gelieg want ík hoef niet naar de hel! 's Zondags ga ik naar de kerk en zal ik bidden voor je zwarte zieltje. Nu gaan we nooit meer bellenblazen in het park en deel ik ook mooi nooit mijn lolly's meer met jou en Pieter mag je hebben ik hoefde hem allang niet meer! Doe maar snel je ogen dicht, want dan ga ik heel hard slaan tot je leugens je de keel uitkomen. Ik praat echt niet meer met jou Ik zwijg je dood, hoor je me? -------------------------------------------------------------------- Reacties graag!!!! |
hallooohooo? reacties, niemand? :(
|
goed.
mooi. klopt. meer hoef ik niet te zeggen? ik denk dat ik niet de enige ben die dit vind, maar dat ik de eerste ben die er iets van zegt. |
Citaat:
goed mooi klopt :) :bloos: |
Ik hou van je speelse verwoording. :) Dat je er dingen als lolly's en bellenblazen en je moeder en Pieter in verwerkt, vind ik erg leuk. Het wordt dan ook echt een verhaaltje, maar niet alle details worden gegeven en dat maakt me dan weer nieuwsgierig. Het is leuk dat je niet alles 'weggeeft' vind ik, en
Met mijn neus dicht duik ik dieper in gedachten naar de bodem vind ik ook mooi. :) Leuk gedichtje! Lijkt me wel iets wat je in één keer hebt geschreven, of niet? Want 't kan ook juist je bedoeling zijn geweest om zoiets te maken. :) |
Citaat:
|
De kinder-stijl vind vrij goed gedaan maar denk dat het mooier was geworden als je dat niet had gedaan, mss. Maar in de 2e strofe staat het wel mooi, de rest is dus wat minder door kinder-stijl vind ik. Grappig dat je nu weer zwart gebruikt :) kvind het wel wat hebben kleuren in gedichten. Eerste strofe vind ik het mooist denk ik, de laaste zin geeft er een leuke wending aan. De 3e strofe is het minst mooi, 6 zinnen opsomming... dat staat niet zo mooi. Laaste 2 zinnen zijn wel grappig :D De laaste 2 strofes mogen van mij helemaal verandert worden, het breekt het gedicht een beetje op :S
De kinder-stijl maakt het soms minder mooi en soms juist mooier :S :) Kvond je vorige (veel) beter eigenlijk, maar deze is zeker niet slecht hor :) |
konijntje!!!! bedankt voor je reactie:) ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:19. |