![]() |
Wat moet ik doen?
Hoi
Ik heb dus nu een vriend van 29. We hebben een geheime relatie....ik kan het echt niet aan mijn ouders vertellen. Nu had ik het een paar vriendinnen verteld, van wie ik dacht dat ik ze kon vertrouwen. Nou heeft eentje het doorverteld aan de rest van de school....iedereen weet het dus nu! Ze vinden het allemaal belachelijk!!!!! Ik heb echt het gevoel dat de hele school tegen me is....ik weet echt niet wat ik doen moet. Ik heb gewoon het gevoel dat iedereen een hekel aan me heeft. Dit is vooral niet goed omdat ik nog maar een paar maandjes op deze school zit.....HELLUP!! |
Laat ze lekker joh! Niks vanaan trekken.. Ze zijn gewoon jaloers!
|
okeeee jij 15? en hij 29...
goed, volgens mij moet je die mensen eens vragen waarom ze het belachelijk vinden.. als ze iets zinnigs uitkramen, misschien iets van ze aannemen, en anders er gewoon schijt aan hebben.. het gaat toch ook om jou offeh? maar wat vindt hij ervan dan? greetz.. |
ik zou het gewoon uit maken
get a life sorry het is lullig, maar het is raar het staat niet volgens mij heeft niemand zo'n leeftijdsverschil op die leeftijd |
Ik kan me voorstellen dat anderen hun bedenkingen hebben bij zo'n relatie want een leeftijdsverschil van 14 jaar is echt heel groot zeker als het om 15 en 29 gaat!
Als jij zeker bent van je relatie en zeker weet dat je dit wilt is het oke en moet je je niets van anderen aantrekken. Ik zou het idg wel aan je ouders vertellen want het is beter als ze het van jou horen dan dat ze het als supermarktroddel opvangen. [Dit bericht is aangepast door eden6 (02-04-2002).] |
Citaat:
Zeg dan niets http://forum.scholieren.com/rolleyes.gif |
gewoon doen wat je gevoel zegt, al ga je dan een keer op je bek, je moet doen wat je zelf wilt en je niet teveel laten leiden door anderen (heb ik dus wel gedaan, en ik heb nog nooit ergens zo'n spijt van gehad)
|
Slaat nergens op zo'n relatie. Waarom uberhaubt eraan beginnen. Ze hebben allemaal gelijk.
|
leeftijdverschil maak nix maarr..hij is best te oud voor je vinik...maar als jullie vanelkaar houden is goed...duzz die anderen maar negeren greetzz+succes met hem
|
Besef wel dat je vriend een heel erg volwassen leven leid. Misschien wil hij trouwen en een gezin stichten. Dat zal waarschijnlijk niet met jou gaan.
Wat ik daarmee wil zeggen is dat de relatie weliswaar vrij lang kan duren, maar zeker niet voor het leven, iets wat hij binnenkort misschien gaat zoeken. Ondertussen word je leven op de middelbare school een heel stuk moeilijker en je slaat een ontzettend belangrijk deel van je jeugd over. |
Citaat:
|
Citaat:
duidelijk?????? en roloog niet naar me |
Citaat:
Ik vind dat leeftijd er wel degelijk toe doet. Probeer maar eens verkering te hebben met een jongere jongen, ik zou dat echt niet willen. Het is moeilijk hierover te oordelen, waarom heb je verkering op deze leeftijd met iemand die zoveel puder dan jou is? |
15 en 29 is inderdaad een groot verschil maar er is daar toch niks mis mee als jullie beiden gelukkig zijn. vorig jaar heb ik verkering gehad met een jongen van 27. en dat duurde niet want 8 jaar verschil is toch ook al iets, maar 14 jaar verschil?
|
woow :eek:
ik zou nooit met iemand van zo oud nemen je klasgenootjes hebben gelijk |
Citaat:
Maar wat als je ineens verliefd word op iemand die n stuk ouder is? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:02. |