![]() |
Magie...
Afgelopen zaterdag heb ik een jongen ontmoet.
Soms heb je dat met iemand, je kijkt hem aan, en het is patsboem, slappe benen, kloppend hart. Dat had ik dus met hem. En ik merkte aan hem, hij ook met mij. We hebben gezoend, en heerlijk gedanst. Maar... hij vertelde mij dat hij naar huis ging dat hij al een vriendin heeft. Nu kan ik 2 dingen denken: Wat een hufter! Maar ik denk ook steeds, waarom heeft hij mij dat verteld? Hij had het niet hoeven vertellen, wat niet weet wat niet deert. Ik denk dus dat hij dat vertelde, omdat hij ook de magie voelde die er tussen ons was. Ik heb zijn telefoonnummer niet gevraagd omdat ik me zaterdagavond heel stoer voelde, en dacht, hij heeft een vriendin, is niet netjes als ik zijn nummer vraag. Maar nu heb ik dikke spijt... Hij zoent toch niet zomaar met me? Hij zegt toch niet zomaar: Wat ben je heerlijk léuk! Wat vinden jullie hier nou van?? Ben helemaal ondersteboven... :eek: |
player :nono:
|
Denk je dat echt? Ik kan het bijna niet geloven, aangezien hij 27 is... Misschien gek, maar denk altijd dat oudere jongens die fase wel voorbij zijn ofzo...
|
volgende week, same time same place....als hij hetzelfde heeft is hij er....no panic als ie er niet is...dan moet ie uit met zn vriendin....
succes..laat je ff weten hoe t gaat? |
Citaat:
weet je waar hij woont of iets van belang waardoor je meer over hem te weten kan komen? wie zn vrienden zijn enz. |
Citaat:
|
Citaat:
Heb er dus niet zoveel aan... |
Citaat:
ga een keerjte kijken als hij moet voetballen....(moet je daar eerst achter komen idd) hmz...maar als hij al zei: volgende keer? dangaat hij echt wel zn best doen om je vaker te zien.... (Y) |
Haha, positivo!
Okee, ik hoop dat je gelijk hebt! |
haha eigelijk ben ik helemaal neit zon positivo als het over mezelf gaat....maar dit is best wel duidelijk tog? zeg nou zelf :P
|
Citaat:
Ik ehb dat ook hoor, tegen anderen kan ik echt moed inpraten enzo, maar voor mezelf heb ik even bevestiging nodig van wat ik denk ofzo...:) |
Citaat:
geef maar toe je hebt gewoon elk weekend een ander joh :P nee snap wel wat je bedoelt, waarom heeft hij jou nr eigleijk niet :confused: |
Het is leuk zo lang het duurt maar keer nu maar weer terug op aarde
|
hij heeft een vriendin en hij zoent zomaar met andere meisjes maar dat dringt kennelijk niet tot jou door..
|
Citaat:
|
daar bedoel ik mee dat dit niet zomaar was
|
Jij hebt zeker nog nooit gehad wat ik zaterdag had...
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben ervan overtuigd dat hij niet zomaar met me zoende... |
Citaat:
|
Citaat:
Maar als jij liever in de illusie leeft moet je dat vooral doen. :) |
Citaat:
als hij zin had had ie zn vrienidin wel opgebeld..... zit het nu wel lekker voor kabouter op te nemen..maar ik geloof echt dat het zo is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Sommigen mensen vinden het fijn om met iemand te rotzooien zonder dat er een relatie bij komt te kijken. Waarschijnlijk vertelde hij het gewoon eerlijk omdat hij misschien aanvoelde dat het voor haar meer betekende en hij er zich makkelijk van af wou maken |
Citaat:
misschien niet..... hoor vanzelf wel hoe het loopt |
Citaat:
|
Ik denk niet dat hij het zomaar zei. Maar het zou natuurlijk wel kunnen.
Ik hoop in ieder geval dat ik m snel weer zie... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
jah poehe....kan ook niet in de toekomst kijken ;)
zoals ik al zei.....zien wel. (en we blijven positief ) :P |
Inderdaad, we blijven positief!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Okee :) We zien t wel...
|
ik weet t ook niet zeker......niemand weet het....behalve HIJ....wahah phoe..kzal weer ff op aarde landen....
|
Ja, ik land wel effe met je mee:)
|
Citaat:
voorbeeld? ;) pcies...naja dat ene verhaaltje dan..keej....maar dat zegt weinig :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Inderdaad, iedereen is erg negatief. Waarom kan dit niet goed aflopen dan?
|
Citaat:
|
omdat het idd vaak fout gaat....maar we blijven positief. wie joint nog meer de positivos klup?
|
Misschien heet dat geen naivititeit, maar positief denken?
|
Citaat:
|
Citaat:
wat nou weer...kzeg gewoon wat ik denk. :s |
Ja, daar zat ik ook al aan te denken. Maar dat zien we allemaal wel. Wie weet zie ik hem nooit meer. Dan kan ook nog natuurlijk...;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |