![]() |
hoe krijg je het voor elkaar!?
ze zeggen dat je 2 liter water of wat dan ook per dag moet drinken....als ik dat doe word ik zooo misselijk.
ik wil graag meer gaan drinken (drink te weinig nu) maar hoe? iemand tips? alvast bedankt. |
Citaat:
Verdeel die 2 liter over de dag. Bij het ontbijt een glaasje water, tussendoor drink je uit een flesje spa, bij de lunch drink je wat en blaaa. |
ja je moet ook niet 2 flessen na elkaar opdrinken.
ik drink gewoon veel thee op een dag, zeker 3 grote mokken, en heb een flesje van een halve liter mee naar school, daar drink ik er ongeveer 2 van en bij het eten drink ik water.... dan kom ik wel op de 2 liter |
Met die 2 liter water bedoelen ze dat je regelmatig een slokje moet nemen, dus zegmaar 6 glazen water over de dag verspreid
|
haha ja dat snap ik...kzie mezelf al zitten met 2van die flessen.. :) maar dan nog...kheb wel van die flesjes spa bij me maar dan nog ben ik misselijk.
|
Probeer het over de dag te spreiden.
|
anderhalf is genoeg, want in fruit en groente enzo zit ook water. Als je geen fruit en groente eet is twee liter wel handiger.
Anderhalf is acht glazen drinken, twee liter tien; zo heel veel is dat niet. Elke anderhalf a twee uur een glas drinken. Daar kun je haast niet misselijk van worden :) (het kan ook zijn dat je gewoon niet van water houdt; je kunt natuurlijk net zo goed thee of ranja ofzo nemen) |
Wennen en leren. Zo simpel is het :)
|
drink volgens mij nauwelijks een halve liter per dag :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
2 liter is niet zoveel.... dat is iets meer dan een fles cola per dag...haal ik makkelijk
|
Het is volgens mij makkelijk mogelijk als je maar een beetje doorzet. Ik ging ook meer water drinken toen ik vet wou verliezen, in het begin werd ik ook misselijk en m'n buik stond op knappen enz. maar als je het eenmaal een weekje gedaan hebt is er geen kunst meer aan om veel te drinken.
|
Wat iemand al zei, 't is een glas of 10 (als je glazen van 200 ml hebt dan natuurlijk ;))...de meeste mensen zijn wel 10 uur op, dus gewoon elk uur een glas oid. Of idd gewoon een flesje water mee naar school nemen (en er ook uit drinken ;)). 't hoeft niet zo per se water te zijn, je kunt ook siroop drinken ofzo.
Ik sluit me dus aan bij Sarah. ;) |
Wennen :) Dronk eerst ook te weinig, kan nu wel 3 of 4 liter (misschien wel meer) op een dag drinken als ik wil.
Eet je wel genoeg? Drinken op een lege maag wordt je inderdaad wel misselijk van ja :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet zeker dat jij er ook geen problemen mee hebt. 2 liter is heel erg weinig. Maar niet als je het in 1 keer achter elkaar probeert te klokken.
Drink gewoon tussendoor een glas en dan zit je zo aan de 2 liter (vul 2x 1 liter fles). Ik drink meestal anderhalve liter in een uur rond een uur of 3 (enige nadeel is al het piesen rond een uur of 6-8 :p) |
keej kzal het proberen....morgen ga ik beginnen :P
bedankt voor de reacties.... |
Citaat:
|
Koop een flesje met zo'n sportdop, en zet die ergens waar je veel zit; bij de computer, bij de tv, op je bureau.. zonder dat je het weet heb je hem leeggelurkt :)
|
Je kunt het misschien ook steeds meer opbouwen, niet gelijk van niets drinken naar 2 liter want dan wordt je inderdaad misselijk.
Ik zorg zelf ook dat ik altijd een Spa flesje heb, zet ik op school ook gewoon op tafel onder de les, en drink er dan steeds wat uit. Dan pak je 'm vanzelf uit automatisme. |
bijna de 2 liter gehaald :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:13. |