![]() |
respect 2 all bandjes, wie gaat ze kopen en wat vind je ervan?
zie kopje.
|
neuh
|
achterlijk.. net alsof je voor iedereen respect moet hebben.. :|
respect in de letterlijke zin van het woord, heb ik alleen voor mijn ouders, grootouders en sommige hoogleraren. |
Jij weer?
|
wie weer?
|
Citaat:
|
okee.. ik dacht al
*stopt met chatactie* |
wat is dat
|
ken je die gele 'livestrong'-bandjes van het kankerfonds?
zoiets, maar dan oranje en er staat respect2all op. is om te laten zien dat je respect hebt voor iedereen ofzoiets. geld gaat naar 'goede doelen'. |
ik maak wel een mooi shirt met een of andere vredelievende tekst erop
|
Citaat:
|
inderdaad.. beetje kansloos gejat van de gele bandjes, die ik sowieso al dom vind.. geef dan gewoon geld aan dat kankerfonds en hou verder je bek met rare bandjes.. maar straks krijg je weer 'o, jij hebt geen bandje, jij bent respectloos, we gaan je slaan' of *denk hier een breezerstemmetje bij* 'o, hIP bAnDjuH! DiE gAaK oOK koPuH' zonder dat ze uberhaupt weten waar het hele ding opslaat en voor je het weet worden ze op internet voor 20 euro's verkocht, terwijl de 'goede doelen' nix meer krijgen..
sorry, draai een beetje door geloof ik :o |
Citaat:
|
dat je er weer bent, geloof ik
|
nee, want ik heb geen respect for all
|
Citaat:
maar yes idd. |
ik vind t eigenlijk maar onzin al die bandjes.. Ik bedoel, wtf is t nut dat iemand anders ze ziet ofzo.. I don't get it.
|
Ik heb geen enkel respect voor neonazi’s, extreem rechts tuig, extreem links tuig, extremisten en andere bekrompen raddraaiend tuig. Een dergelijk bandje gaat voor mij dus niet op.
|
Citaat:
|
ja en ik wil ook nog allemaal bandjes om mn arm waarop staat dat mn medeleven naar hartpatienten gaat, naar mensen met spasme en andere aandoeningen, ik wil ook een bandje waarop staat dat ik niet hypocriet ben en eentje waarop staat dat je van jezelf moet houden :rolleyes:
|
hm dan wil ik wel een bandje waarop staat dat ik niet rem voor bejaarden en vieze stinkbabies
|
ik ga ze zeker niet kopen, slecht gejat en het word toch misbruikt. alsof die mensen die ze dragen je niet uitschelden ofzo.
en het idee erachter is NOG lamer (n) |
Citaat:
en eentje met: Ik BeN mEsJeLlUfH hOoWr! |
oh en eentje met ' ik steun ebola' let vooral op het weglaten van ' de strijd tegen'
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mij quoten kost €50 voor mensen die ik niet ken
|
Ik wil wel zo'n 7 button.
|
Citaat:
Niet voor mij. |
Ga toch weg
|
Oprotten met die zooi, je kan wel overal een bandje voor hebben (n)
|
ik heb er maar meteen 26 gekocht :)
|
Zo'n bandje zou in mijn geval vrij hypocriet zijn.
|
ik draag alleen pim fortuyn bandjes
|
Alleen al het respect '2' all, dus de manier waarop het geschreven is vind ik verschrikkelijk. Nee, ga er dus geen kopen.
Zo'n gele heb ik niet, maar zou ik best 1 willen. Omdat ik ook wel gewoon geld kan geven, maar vind die armbandjes wel leuk, dus ja als ik iets geef en er zo'n ding voor terug krijg zeg ik geen nee. |
1x was het leuk maar om nou met 2376 verschillende gekleurde bandjes te lopen, nee
dan lijk je straks nog op een huppelalto steljevoor |
nee want dat heb ik niet
|
Nee, ik ga die achterlijke bandjes niet kopen, alsof ik anders geen respect zou hebben :|
|
zonder heb ik ook wel respect, maar niet voor iedereen :)
|
Citaat:
|
Ik ga het wel doen:) Ik vind het een goede actie, en tsjah, het geld gaat voor 60% wel naar een goed doel, dus daar doe ik aan mee! :)
|
nee :)
|
Nee!
Al is het alleen maar omdat Balkenende het gaat promoten :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
gaat balkenende het promoten? :D |
want van blije gekleurde bandjes blijf je af :rolleyes:
|
ben te lui om dit te lezen