![]() |
(jongens) Hoelang blijft ie nog overeind?
Als je een stijve hebt, hoelang duurt het dan bij jullie ongeveer totdat hij weer afzakt, als je vriendin zich er even niet meer mee bezig houd.. omdat ze bijvoorbeeld ff de telefoon op moet nemen ofzo.. (i know, stom voorbeeld maarja)
Ik en mn vriend hebben er last van dat hij weer afzakt als ik het condoom ga pakken en om ga doen. Vandaar dat ik het me afvraag.. Dat is namelijk best irritant.. |
Nou, als je er op dat moment op gaat focussen dat hij niet slap moet worden omdat er een condoom omheen moet, gaat 't vrij rap ja. :)
|
phoe, als er helemaal geen aandacht aan besteedt word door jou en je vriendje (hij denkt dus niet aan sex of geil zijn), zou het best binnen een paar minuten kunnen... maar na 10 seconde ofzo al is wel erg kort denk ik...
|
Dit hangt van de situatie af, maar bij het omdoen van een condoom hou ik hem persoonlijk vier en verm overeind!
en dit was Martin Dude:D |
Citaat:
|
Verschilt nogal, als ik lang geen sex hebt gehad blijft ie echt super lang omhoog staan. Als t best kort geleden is zwakt ie gewoon af als ik aan andere dingen begin te denken en dus niet meer aan geile dingen etc... Maar als hij afzwakt als je vriendin een condoom aan t pakken is... Misschien is ie heeeeeel ergens anders met z'n gedachten.
|
Citaat:
Iets met schurft ofzo. Misschien kun je beter een condoom klaarleggen. Of hem onder druk te zetten door hem loser te noemen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet zo snel, maar als het koud is weer wel... De ene keer ben je geiler/minder gespannen als de andere keer. Maar als je niet wilt dat ie echt TE snel slap wordt zal je die condoom wel moeten laten uit het spel.
|
Citaat:
Bij mijn vriend verschilt de periode dat-ie afzakt als-ie stijf is, maar blijft altijd een goede redelijke tijd stand-by. Kan nog een aardig tijd blijven staan na de daad. |
Ligt aan de situatie, hoe opgewonden je bent en het voorspel. Maar bij mij kan die (door bijvoorbeeld een condoom te pakken) binnen een minuut een stuk slapper zijn hoor.
|
Ehm.. Hij zakt gewoon helemaal niet...
|
Je kan inderdaad als je hier last van hebt, het beste het condoom naast het bed leggen. En het omdoen dan onderdeel maken van het voorspel (hem iig niet het idee geven van 'even wachten, even dat ding pakken'). Blijf er ondertussen een beetje mee spelen enzo, dan blijft ie vast wel paraat (y)
|
of hij heeft condoom-angst :D in dat geval, join the club :)
|
Hij moet zichzelf omprogrammeren.
Inplaats van denken: he gat, moet dat condoom er weer om en dat lukt natuurlijk weer niet en stel voor dat er een scheurtje in komt en stel voor dat het zo lang duurt dat ik een slappe krijg.... moet hij denken: Yes, het condoom! Dat betekent dat er zo geneukt gaat worden! |
Citaat:
|
Citaat:
klare taal ;) |
Citaat:
|
onderweg gewoon warm houden :)
In de formule 1 hebben ze bandenwarmers daarvoor... |
Err.. je kan als man zijnde je ding toch zelf ook wel stijf houden? Terwijl je partner er ff niet mee bezig is? Je hebt ook handen hoor.
|
Gewoon zoenen of zo tijdens het omdoen, dan lukt het wel ;)
|
ik kan em in circa 1 minuut wel laten afslappen door aan bakstenen te denken. maar anderzijds kan ik em ook zo de hele nacht stijf houden als de gelegenheid zich voordoet :)
ik heb in elk geval geen moeite om em omhoog te houden tijdens het pakken en omdoen van een condoom. gewoon denken aan hetgeen komen gaat, dat moet toch wel werken voor elke jongen? |
Citaat:
|
Sjonge als JIJ het condoom pakt heeft hij TWEE handen vrij, 1 om zich om zn flenter te bekommeren en 1 om jou onzedelijk te betasten. Dat moet toch opwinding genoeg zijn :|
|
ligt aan hoeveel je hebt gegeten, geslapen en hoe energiek je nog bent.
soms na 5 sec al, soms blijft hij 5 min keihard.. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |