![]() |
soep
wat is jou favoriete soep?
|
mijn persoonlijke favo-soepje is BLOEMKOOLSOEP. klinkt misschien een beetje ranzig, maar mijn moeder maakte dat altijd (ofja, eigenlijk nog, maar dan ben ik er nooit) en nu maak ik het zelf. het is echt geweldig spul en vult enorm :)
verder vind ik tomaten-creme soep errug lekker. uit een pakje of uit blik, maakt niet zo veel uit. en pompoensoep zou ik nog welleens willen maken, want dat lijkt me ook errug lekker! |
Broccoli-zalm (y)
|
de kippensoep van mijn oma, echt waar, gewoon heerlijk (Y) mijn oma maakt dan ook een mega pan voor mij waar ik een paar dagen van kan eten (Y)
|
ik vind elke soep wel lekker.
|
Vissoep van mijn moeder :)
|
thaise noodle soep
en erwtensoep en dan van die lekkere dikke soep :o |
Stevige maaltijdsoepen vind ik altijd lekker... bijvoorbeeld wortelsoep (met aardappel gemixt om het heel dik te laten worden), pompoensoep, erwtensoep, stevige tomatensoep, paprika/courgette-roomsoep...
|
Ik heb geen specifieke voorkeur, denk ik. Ik hou wel vooral van gebonden of gepureerde soepen.
|
De laatste jaren eet ik heel vaak soep. Meestal aan het begin van de dag, goed krachtvoer. :cool: Wat voor merk soep: Altijd die Cup a soup zakjes, moet je kokend water bij doen en klaar is Kees. :)
Welke soepen: - Tomatensoep - Chinese tomatensoep - Spicy Tomato soep - Tomaten Creme soep - Koninginnensoep - Champignonsoep - Champignon-ham soep - Goulashsoep :cool: - Erwtensoep - Kippensoep - Chinese kippensoep - Rundvleessoep - Ossestaartsoep - Franse uiensoep - Kerriesoep - Mosterd-ham soep :cool: - Groentensoep - Aspergesoep Mja, dat was het ongeveer. :p Echt allemaal heel lekker :) |
Tomatencreme soep :D (met balletjes!!!)
|
Citaat:
eh, zijn er nog soepen die je niet hebt genoemd? :P maar eigenlijk moet je voor zelfgemaakte soep gaan, cup a soup is niets natuurlijk :nono: |
- Tomatensoep
- Chinese tomatensoep - Champignonsoep - Ui/Prei soep |
Mijn favoriete soepen zijn deze:
- Champignoncreme-soep - Groentensoep met heel veel groenten - Erwtensoep - Goulashsoep - Bloemkool-broccoli-soep - Aspergesoep - Ossestaartsoep - Chinese tomatensoep - Uiensoep - Lettersoep - Aardappelsoep |
- tomatencreme soep
- champignonsoep - kippensoep, als ik me niet zo lekker voel - erwtensoep, vooral in de winter |
- uiensoep (en met een beschuit met kaas erop en dan in de oven!!)
- champignonsoep - tomatensoep (met balletjes ;)) |
championsoep (y)
|
Citaat:
kerrie! :cool: wel met kokosmelk en taugé natuurlijk.. |
Dit topic is toch pas nog geweest?
Maargoed: mosterdsoep, champignonsoep, gado gado-soep, kerriesoep, tomatensoep (y) |
Citaat:
|
Citaat:
Cup A Soup = (y) ...mja zelf soep maken doe ik nooit, dan houdt het op. ;) |
Vroeger groentesoep, nu tomatensoep.
|
kip-kerriesoep en aspergesoep
|
Tomatensoep :)
|
Als ik soep eet wil ik wel soep waar de lepel rechtop in kan blijven staan!
Groentensoep Kippensoep Tomatensoep Erwtensoep |
chinese tomatensoep! (y)
|
zo'n heel lichte tomaten boillion :bloos:
|
Yeeh net zoals TS bloemkoolsoep. Super lekker :D
|
mijn mama maakt hele lekkere rundvlees soep :) uit een pakje is dat dan weer minder
champignonsoep en tomaten soep verder |
(Chinese) Tomatensoep
|
Brocolli-soep :) en tomaat, kip enz.
en pompoenensoep vond ik echt Smerig :o |
Ik ga nog steeds voor de Tomatensoep! :D (y)
|
Bamisoep. En mijn oma maakt hele lekkere sotosoep (of hoe je
het ook schrijft). :o |
Ik ga nu broccoli soep eten <3
|
Citaat:
Eigengemaakte (of uit een pak, van Van der Ende :o) tomatensoep, tomaten/kippensoep, kippensoep, groentesoep, maaltijdsoep (gewoon alles wat je tegen komt in de kast in een bouillon gooien, meestel is het iets als aardappelen/wortelen/andere groenten/pasta/vermecelli/tomatensaus). Ik hou van soep (y) |
Tomatensoep.
|
Aspergesoep vind ik heerlijk
|
Kippensoep
|
alle soepen die ik ken, behalve uiensoep en zuurkoolsoep.
|
Ik hou van soepen :) ... alleen tomaten van alle soorten hoef ik in 99% gevallen niet.
|
Tomatensoep
Tomaten-groentensoep Champigonsoep Groentensoep |
kerrie soep
kippensoep tomatensoep |
Bruine bonensoep!!! Hmmmmmmmmmmm.....
|
goulash
|
het lekkerste vind ik chinese tomatensoep, kippensoep of bami kwa
En de rest lus ik ook wel, mits het SOEP is en ik vind dat soep dun moet zijn, dus niet zo'n halve puree, dat vind ik echt vies :) |
Zelfgemaakte paprikasoep, zelfgemaakte courgettesoep met olijven en blauwschimmelkaas, mosterdsoep, aardappelsoep. Allemaal zelfgemaakt eigenlijk, soep uit een pak/blik vind ik vaak te zoutig.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |