![]() |
Social Distortion - Sex, Love & Rock n roll
Hebben mensen hier de nieuwe plaat al van Social Distortion. Eindelijk weer een album na 8 jaar.
Heb hem zaterdag bij Reflections opgepikt en heb hem sindsdien constant aan staan. Echt een lekkere plaat. |
HA!
die moet ik hebben. |
Ja, puike plaat wel. Een van de weinige punkbands (alhoewel punk (?)) die ik waardeer.
|
ik heb 'm alleen geluisterd in de luisterpaal. maar hij is best cool ja.
|
met zo'n bassist moet t wel goed zijn, ik ga m checken als k thuis ben...om 2130 :s
|
matt freeman toch? die is zeker goed. maar ik denk dat ie toch meer z'n ei kwijt kan in rancid. :s
|
Citaat:
|
transplants zijn best hip. (y)
|
Ik vind deze cd erg goed
|
ik heb hem, hij valt tegen.
|
Citaat:
|
das dan lekker op tijd jonges en meiskes,
een dag voor de officiële release date zattie al in mijn discman! edoch: beter laat dan veelste laat en tegenvallen doettie zeerzeker niet. kom op zeg, Mike Ness maakt niet iets wat tegenvalt, dat weet je zelf ook. |
Citaat:
|
Citaat:
Alleen de naam al...sex, love & rocknroll, zo afgezaagd. Staan een paar goeie nummers op. Maar zo goed als de rest van de platen,.. nee. |
ik vind m wel leuk :o
|
gave plaat! Het eerste nummer is vooral heel lekker!
|
saaiste band ooit, op keane na.
|
Citaat:
|
Don't like it.
|
Citaat:
|
wat is de beste plaat van social distortion?
|
White light....
En zelfs die vind ik kut. Ik heb een hekel aan die " Knauwende junk". |
ik vind Somewhere Between Heaven And Hell beter dan white light, velen zijn het eens, en velen niet.
|
zal m binnenkort nog wel eens tjekken
|
Ik ga persoonlijk ook voor Somewhere Between Heaven and Hell, maar ik moet zeggen dat ik wel behoorlijk gecharmeerd ben van deze laatste... WAT een stem heeft die vent, geweldig.
|
een van de beste albums van t jaar toch
vooral nummer 2, highway 101.. wow |
Citaat:
|
ben 'm nu aan het luisteren en kan er vrij weinig mee. Ik mis die agressiviteit helaas.....
wel gave stem overigens... |
Citaat:
|
ben benieuwd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hoorde m vandaag toevallig bij pan en hij is erg vet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |