![]() |
psychologie hbo?
is psychologie ook op hbo? want je ziet tog altijd die reclame van de nti? maar welke hogeschool geven ze dat dan als t zo is
|
Kijk eens op www.ib-groep.nl
Daar kun je perfect opleidingen zoeken dmv steeds een stapje verder in een programma: wo/hbo, dan per sector etc. |
lukt niet.. daar staat psychologie nog niet bij en kan j eook niet kijken waar ze de studie ebben.,,,
wel op fontys hogeschool.. maar das beetje ver! |
In Deventer ja, ik dacht Hanze
|
Ja forumbaas Loontjuh doet dat, moet je haar even een berichtje voor info sturen denk, of wachten tot ze hier reageert ;)
|
dank je wel! eb een berichtje gestuurd
|
Citaat:
Ik hoorde van mijn ex dat het ook in Amsterdam schijnt te kunnen, maar dat zal dan wel particulier zijn ofzo? |
je kunt trouwens ook propedeuse toegepaste psychologie gaan doen in Deventer en Enschede... Dat duurt dan 1 jaar en kies je in de vierde periode een schakelprogramma ( pabo, mwd, sph, pdw of pa) en je kunt doorstromen naar de uni..
|
Citaat:
Ik zou eigenlijk dit jaar ook PTP doen totdat ik werd aangenomen op een dansacademie. @ Loontjuh: Hoe bevalt jou de school?? En hoe vaak heb je les? |
beetje late reactie......
dat van de hanzehogeschool is wat anders. Het zit wel in het Saxion gebouw, maar duurt 3 of 4 jaar. Ptp duurt maar 1 jaar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:34. |