![]() |
muurschildering
Ik moet op school een ontwerp maken voor een muurschildering. We mogen een stukje van een muur beschilderen in een lokaal. Jammer genoeg is het echt een klein stukje. Ik weet de maten niet meer maar het is iig wel breed maar niet zo hoog. Heeft er iemand een idee?
|
het onderwerp is trouwens kunst in brede zin: muziek, film, beeldende kunst, literatuur, alles
|
"Ik moet op school een ontwerp maken voor een muurschildering"
moet jij het dan niet doen? |
idd, maar ik kan hier toch wel ideeen opdoen?!
|
maak zelf je eigen kunst erop...
|
je doet hier dan iemand anders zn ideeën op.
|
zeur niet
|
Weetje HOE leuk het is als je eindelijk een keertje zelf wat mag bedenken in die school waar je normaal alleen maar als eenheidsworst bevolen wordt
|
en dan mag je eindelijk zelf denken.. en dan durf je niet. ach ja laten we het maar zien als het gevolg van het normale geestdodende schoolleven. :s
toch jammer! heb je zelf echt geen ideeen? ik zou ideeen te over hebben denkik .. |
niet als je maar op een klein kutstukje moet verfen op een kutmuur, en als je je ook nog aan een kutonderwerp moet houden...
|
dat moeten wij ook doen, precies dezelfde opdracht(we zitten toch niet bijelkaar op school?!)
ik doe het denk ik in 3 kleuren, zwart wit en rood, alleen de contouren van de onderwerpen, denk aan een dansen, een film, muziek etc |
misschien kun je heel groot 'kut' schilderen.
|
Citaat:
Ik heb genoeg ideeen (als ik de moeite zou nemen er over na te denken)...maar ik vind dat mijn ideeen jou nix zouden moeten interesseren, wat dit betreft dan...dussuh: wees crea! |
Je zou trouwens ook gewoon bakstenen erop kunnen schilderen :P:
In het kader van de bouwkunst... |
Citaat:
nouja ze kan natuurlijk ook heel klein groot 'kut' schilderen. met een bakstenen achtergrondje? |
hoe heet zoiets dat je allemaal vlakjes schildert, bv in tinten roze of blauw. En dan kan je daar weer een voorstelling inzien. Dus je verdeelt het helemaal in vierkantjes en daar maak je een kunstwerk van.
|
Citaat:
Citaat:
Mozaïek? |
Kubisme volgens mij
zou best logisch zijn, vierkantjes: kubisme Maar ik weet het niet zeker, kep nooit CKV gehad |
nijpjes, gelukkig :p
nesa, bedoel je pointillisme? |
ik denk eerder iedereen kan schilderen met ravensburger
|
ik zou t wel weten als ik in school mocht 'schilderen' :p
|
Citaat:
|
eh, lees nog s goed?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:34. |