![]() |
Nieuwe RPG's voor de PC?
Volgens mij komen er de laatste tijd helemaal geen RPG's voor de PC uit of heb ik nou zo veel gemist de laatste tijd? De laatste fatsoenlijke RPG's die ik gespeel heb waren KoToR, Neverwinter Nights en Morrowind 3 - The Elder Scrolls. Iemand nog een suggestie over welke (het liefst speelbaar over lan) RPG's de moeite waard zijn voor PC gamers?
|
|
Maar die is nog niet uit, toch?
Meen me te herinneren dat die pas begin 2005 uitkomt? |
Vampire bloodlines is uit! die zou ik ff gaan bekijken als ik jou was..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tis mss een al wat oude game maar het blijft mn favoriet. Dungeon Siege! echt een aanrader. Als je echt zin hebt om lang bezig te zijn raad ik je echt de Final Fantasy series aan! te vet!
veel plezier:P |
Dark Age of Camelot is ook een aanrader als het over MMORPG gaat. Er komt binnenkort een nieuwe uit. Verder moet je echt wachten tot 8 December voor LOTR Battle of Middle Earth, soort van Warcraft look a like in LOTR outfit (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
KoToR2 komt binnekort uit, TES: IV is in de maak. LotR: the Third Age is uit. samen met eerder genoemde titels keuze zat.
|
Citaat:
Citaat:
Bedankt iedereen, kan wel weer ff vooruit :) En ik wist trouwens niet dat TES 4 in de maak was? Anywayz, thanks iedereen! |
wanneer komt kotor2 uit?
|
Sinds ik de beta van WoW heb gespeeld is dat voorlopig de enige rpg die ik wil spelen :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
behalve deze dus. |
Het is geen nieuwe RPG. Maar ik kan je Might and Magic 7 zeker aan raden .
|
haha M&M 7 is zeker vet! echt een aanrader als je ff de tijd hebt, ben er zelf best lang mee bezig geweest en dat is geen pretje... ik vind nl dat het een beetje gaat verevelen mede door de graphics :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.zell.webzdarma.cz/might_a...y/small_02.jpg |
Citaat:
Maar Baldurs gate 2 of diablo 2 kan je wel over lan spelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je denkt fout, dis is dus een ander spel dan die min of meer fightgames die hiervoor zijn uitgekomen. Dit is een mix van adventure en rpg en na het lezen van het stukje in de pu lijkt het me zeker wat, terwijl die vorige lotr games me juist helemaal niks leken. (Vond het ook niet echt wat, dat waren van die hack en slashgames.) |
ohw nou je wekt wel wat interesse op, is kijken of ik hem ergens kan dlen ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:13. |