Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Werk, Geld & Recht (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=60)
-   -   vrijwilligersfeest (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1020995)

swolha 22-11-2004 18:07

vrijwilligersfeest

We willen op de kinderboerderij ergens in december een feest organiseren voor de vrijwilligers en de staigers die langer dan een halfjaar blijven. We willen op de boerderij zelf eten, we willen niet meer gourmetten of barbequen met zo'n grote pan. We willen ook niet zelf gaan koken wie weet er wat. Ja, we willen wel een maaltijd.

Verder zouden wij met z'n allen wat actiefs willen gaan doen voordat we gaan eten, maar wat we hebben vorig jaar gebowld en willen dit dus niet herhalen. Wie weet wat leuks het mag ook een één of ander spel zijn.

iamcj 22-11-2004 18:58

sate (kun je bestellen) en of soep met brood
Levend stratego, of iets met punten en spelletjes als zaklopen, spijkerpoepen enz.

Miracle 22-11-2004 19:58

We lijken wel een feestbureau. :D

Hoeveel mensen ongeveer en wat is het budget? Moet het bij de kinderboerderij gehouden worden of niet? Hier hebben ze leuke argangementen: laserquesten en daarna uit eten. (Y)

light fighter 22-11-2004 20:08

eh eten je kunt ook een brood maaltijd doen niet moeilijk redelijk goedkoop, afhaal chinees, zitten genoeg lekkere afhaals in Kampen.

activiteit, een spelletjes avond, darten maar dat gaat nog al moelijk zonder de reeve :o :p. een boswandeling

Miracle 22-11-2004 20:52

spooktocht... dropping... etc. :)

swolha 26-11-2004 20:01

Citaat:

Miracle schreef op 22-11-2004 @ 19:58 :
We lijken wel een feestbureau. :D

Hoeveel mensen ongeveer en wat is het budget? Moet het bij de kinderboerderij gehouden worden of niet? Hier hebben ze leuke argangementen: laserquesten en daarna uit eten. (Y)

We willen wel op de boerderij zelf eten. Daarnaast voor het eten het liefst willen we met z'n alle wat gaan doen. Het gaat om 30 tot 40 personen. Budget hebben we niet maar ik denk dat het ongeveer 350 euro is. het gaat om personen in de leeftijd van 12 jaar tot 84. Dit zijn de oudste en de jongste.

light fighter 27-11-2004 12:04

350 euro voor 30-40 personen dus zeg maar gemiddeld tien euro per persoon, is schaatsen mss een idd??? leuk voor alle leeftijden meestal

swolha 27-11-2004 18:32

We hebben vanmiddag een lijst op gesteld met activiteiten. We hebben aan het einde al weer wat door gestreept. Waarschijnlijk wordt het poolen of snookeren. We gaan kijken naar de prijzen van de snooker en poolcentra. Weet iemand trouwens het verschil tussen poolen en snookeren? Verder willen we chinees of grieks afhalen of laten brengen maar daar moeten we natuurlijk ook weer kijken naar de verschillende prijzen etc.

light fighter 28-11-2004 10:23

poolen/snookeren
het ene is met veel gekleurde ballen en de het andere met twee rode en een witte of twee witte en een rode maar ook dat weet ik niet zeker en wat bij wat hoort weet ik al helemaal niet :o en de kans dat ik nu onzin uitkraam is ook vrij groot :o :p

maar ik zou ff googlen

iamcj 28-11-2004 12:57

Ga maar poolen, is een stuk makkelijker.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:38.