![]() |
Wat roken jullie en hoeveel per dag?
Eejz,
Welk merk roken jullie en hoeveel roken jullie per dag? Ikzelf rook Van Nelle Export en rook er maximaal 5 per dag. In het weekend rook ik meer en af en toe heb ik ook L&M. En jullie? Lazlow |
Ik niet meer. Vroegah altijd Lucky Strike.
|
Ik rook 4 Luckies per dag. Gemiddeld that is.
Maar soms haal ik Marlboro of Barclay. Ik heb ook Gauloises gerookt. (Damn.. geen idee hoe je dat schrijft). De blauwe. En in t weekend op een feestje.. een stuk of 12. |
Lucky Strike. Hoeveelheid wisselt sterk, soms een pakje of meer per dag, of juist helemaal niets:)
|
Is een gewone sigaret tegenwoordig ook al een verdovend middel? =P
|
jaman... kanker verslavende harddrug!
|
op drugs & alcohol mogen ook peuken besproken worden hoor, doe ik niet moeilijk over.
Op lichaam & gezondheid gaan ze namelijk weer zeggen dat zoiets hier naartoe moet omdat het geen ziekte is oid ;) Je snapt het dilemma ;) |
Oh, en: niets, behalve dan de lucky's die ik in mijn jointjes verwerk.
(al mijn vrienden roken lucky, dus tja... dan krijg je dat ;) ) |
kuttopics altijd. toch ontopic; als ik gauloises heb een pakje per dag en sjekkies zo'n 10 a 15 per dag.. jointjes weet ik niet echt, maar als ik zin heb om te smoken hangt het nog een beetje af van de omstandigheden. er zijn ook van die dagen waarop je gewoon uit verveling joints blijft rollen
|
Ik rook lucky in het weekend 3 pakjes.
En twee pakjes javaanse jongens 3/4 per week. En ben pas even gestopt maar is zo moelijk. Dus maar weer begonnen. |
Lucky Strike, toch wel een pakje per dag. Joints verschillen per dag, de ene dag 1 a 2, de andere dag niks. En weer een andere dag wat meer.
|
Ik rook(te) ongeveer 15 Marlboro per dag en dat is incl joints. Maar ik ben nu (mischien tijdelijk mischien ook niet :P) gestopt met roken dus de afgelopen 2 dagen 3 of 4 joints. Dat was gisteren maar ik ben alweer vergeten hoeveel het er waren :s.
|
ik rook joints. minimaal 2 per dag.
|
minimaal 4 joints de dag, en ongeveer tweederde pakje B&H's (gold) kheb liever dunhill maar ik heb nu een kutinkomen dus ik moet op de kleintjes letten
|
Citaat:
|
wiet aan de kilo
|
Ik rook geen sigaretten/shag
|
Dan moet je ook niet reageren -_-'
|
1 Jointje per dag. Sweekends wel eens iets anders. Paddo's ofzo...
|
lucky strike. heel verschillend. ik rook soms een pakje per dag en dan weer dagen niet. en dat probeer ik nu vol te houden:)
|
wiet, weekend meer dan genoeg :)
peuken, luckies, door de weeks echt heel weinig, 1 of 2 per dag. gewoon omdat het toch zo relax is :), en in t weekend best wel veel. |
Citaat:
|
3 a 4 caballero's per dag. Ik rook geen wiet of hasj meer.
|
Javaanse jongens ¾ of ruba zwaar
en als ik ivm tijdgebrek, wind & regen of andere dingen aan de vaste peuken moet dan rook ik elixyrs ivm kosten hoeveel? tussen de 10 en de 20 |
Citaat:
|
van Nelle zwaar.
hoeveel? 10 sigaretten op een dag denk ik |
camel
rond de 20 per dag, in het weekend meer dan doordeweeks |
Blargh.
|
Normaal rook ik Javaanse jongens halfzwaar, maar ik heb gister maar een pakje Luckies gekocht omdat dat kut apparaat geen Javaanse jongens had en ik ben nogal gehecht aan Javaanse jongens. En ik kan niet draaien, dus wou ik eens sigaretten.
Maaaar.. ik doe nog geen eens 2 dagen met dat pakje, ik heb er nu nog maar 6.:| En met een pakje shag doe ik een week. Dus ik stap weer over op de shag. + Dan heb ik tenminste shag voor mijn joints. |
ik rookte eerst pakje luckies per dag..
nu rook ik shag special made mild.. ook ongeveer 20 op een dag denk ik.. in t weekend wel meer.. ligt eraan of we thuis of op stap zijn.. |
Ik rookte een pakje Marlboro per dag!
Ik heb het geld er niet voor over dus ben maar zelf sigaretten aan het maken... Heb zo'n bus Shag thuis staan en filters en dan maak ik ze zelf maar... Scheelt mij hande vol geld! Ik besteed nu maar 13euro uit per maand! Nou ga maar uitrekenen voor pakjes sigaretten :) Ben ik toch voordeliger!! |
1,5 pakje marlboro, per dag.
En in het weekend 2 pakjes |
ik rook niet, drink niet, en gebruik niet. :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
tabacco farm
stuk of 9 per dag. |
belgam 21 , probeer niet tijdens de week maar heb deze week al iedere ochtend gerookt dus het werkt niet echt :p
|
Citaat:
|
Bas Penris (23) Blowt de laatste tijd iedere dag: Ketama & Sneeuwwitje
:p |
sigaretten:
nu ongeveer vbijna pakje Gauloises per dag joint: twee of drie per week goh, wat schrijf ik bondig vandaag. |
als ik dan zo kijk dan rook ik nog vrij weinig...
|
Ongeveer 10/15 Marlboro sigaretten op een dag.
|
Lol, jullie paffen veul :p
|
Pakje shag per week. Per dag een .. uhm.. aantal shaggies dus.
|
Chesterfield bijna 1 pakkie per dag maar ben nu naar West overgegaan het werd me iets te duur..
|
ongeveer 1 gr. ww per dag.
|
Zo'n 10 a 15 per dag (Marboro's/ gauliases/ javaanse shag ¾)... Ben geminderd :) Sja, voor het slapen gaan vind ik persoonlijk een moonlight joint van javaanse wel lekkeR :)
|
Ik bedoelde een 'moonlight joint mèt javaanse ipv wat ik hierboven schreef :p
|
Luckies, 4 pakjes per week
|
Chesterfield is inderdaad ook erg lekker.
Een beetje scherpe smaak op de tong maar ik vind het iets te licht omdat ik Van Nelle Export gewend ben. |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:39. |