![]() |
Rare combinaties met eten.
weet jij een leuke, gekke, vieze, lekker of maffe combinatie, Post het hier! :)
Ik heb net een Hagelslagpannekoek gehad, gewoon een probeerseltje, het stonk, maar was wel lekker.:) |
Pannekoek met chocopasta is ook heerlijk:)
En die bananentosti:D |
Hagelslagpannenkoek is niet veel bijzonders toch :confused:
Anyhoe, iemand van m'n aanstaande dispuut zei dat een boterham met pindakaas EN banaan in de ochtend erg lekker is. Ben het zelf nog niet van plan, aangezien ik die geur van bananen op de vroege ochtend niet zo trek :s |
Citaat:
ooh pannekoek met plakkerige snoepjes is veel lekkerder! echt wel misselijkmakend :D banaan met pindakaas? lijkt me niet echt lekker :confused: vooral niet smorgens.. ik zie dat niet zo zitten huwr :o |
I <3 pannekoeken met spinazie en feta. Mijn zus bedacht het en in de eerste instantie moest ik bijna overgeven van het idee maar toen ik heel dapper een hap had genomen bleek het ontzettend lekker te zijn. Alleen niemand wil mij geloven.
|
Ik heb op een verjaardag ooit een cola pannenkoek op.
|
Ik heb zaterdag soesje met mosterd gegeten, dat was niet zoo geslaagd...
|
broodje banaan&hagelslag :>
|
Citaat:
Ik at vroeger altijd pannekoeken met champignons en suiker... En dat ik pindakaas met komkommer op mijn brood doe schijnt ook raar te zijn. |
Boterham met pindakaas en banaan is inderdaad heerlijk :D
Ik eet ook altijd van die oreo koekjes (van die hele donkere, bijna zwarte) met pindakaas erop. Ooit in een film gezien, uitgeprobeerd, en is echt lekker. Iedereen walgt altijd al van het idee, maar je moet het gewoon eens proberen! (y) |
over pannenkoeken gesproken :P
had laatste pannenkoeken met spinazie en zalm. vreemd, maar erg lekker (y) |
kaas met hagelslag :o vind ik lekker...
En een keer in een restaurant kreeg ik een salade met feta en honing. Ik vond het iig heel appart. 't was wel lekker, maar na een tijdje werd ik er misselijk van. |
bleekcelderij met pindakaas er in gesmeerd en rozijnen er op (ants on a logg)
broodje kaas/jam pindakaas/jam pindakaas/banaan pindakaas/hagelslag, maar die dingen zijn allemaal al vrij normaal geworden |
tegelijkertijd drop eten en appelsap drinken
|
Spruitjes in vanillevla! :p
Heb ik nooit op hoor.. maja klinkt wel leuk! :D |
Broodje fruit is lekker :p
|
Citaat:
|
bruine geroosterde boterham met pindakaas, kaas, tomaat, mayo en zout. (y)
|
erwtjes in tomatensaus!
heel veel groeten in tomatensaus eigenlijk heb het ontdekt toen we erwtjes aten, en daarbij gehaktballen in tomatensaus, en het was gewoon heerlijk! nu eten we er altijd erwtjes bij! en heb het ook al geprobeerd met worteltjes, groene bonen, bloemkool... (klinkt vies, maar echt eens doen!) |
Heel gek is hij niet, wel vreselijk lekker;
meloen in gerookte ham |
Citaat:
|
slagroom op je pindasaus
|
Citaat:
|
Citaat:
|
stuk witte chocolade + stuk worst (van die ronde dingen in een huidje gewikkeld zeg maar, kan ff niet op de naam komen) + appelmous + spinazie....
Je krijgt dan een soort van hele zoete en dik smakende spinazie hehe :D |
Ik doe niet aan rare combinaties. Ik heb een raar soort angst daarvoor ofzo.
|
Poep en plas
:D :| hihihihi |
sommige vinden pindakaas met hagelslag al vreemd :s
|
een vriend van mij gooit overal curry op.... in sommige gevallen is dat best raar
|
Spinaziepuree met pickles onder (of azijn).
Woteltjes- en erwtjespuree met mosterd onder. |
Mn vriend eet wortelpuree met mayonnaise :s
Ook combinatie : salami met chocopasta vind ik maar raar |
Ik heb net een soort pasta gemaakt met fusilli. De saus heb ik gemaakt van oosterse wokmix met italiaanse kruiden en provencaalse kruiden. Ketchup erdoorheen en tomatensoepzakje. Beetje water erbij. Was erg lekker!
|
boterham met banaan en pindakaas, is erg lekker.
Edit: oh is al gezegd zie ik :). |
Ik mik altijd rijst in de vanillevla, niet echt gek denk ik zelf, maar mijn ouders kijken altijd een beetje vreemd als ik dat naar binnen werk.
|
gekookt ei met suiker schijnt raar te zijn maar dat vind ik op zijn tijd wel lekker
naturel chips met mosterd-honingsaus (van calvé) is gewoon superlekekr Citaat:
|
Ik eet geen rare combinaties. Kruidensmeerkaas op roggebrood, telt dat?
|
Mijn oom at laatst een broodje overgoten met jus:s
|
Citaat:
Goed.. euh.. lekker: Andijviestamppot met gebakken paprika, cashewnoten, strooikaas, ketchup en eventueel nog sambal of iets anders... ik gooi alles altijd maar door elkaar heen. |
ik eet altijd krentenbollen met ei en krentenbollen met peper cervelaat, bijde absoluute aanraders (y)
|
Witte boterhammen met ketchup. :bloos:
|
wortel sinaasappel soep
is een geinige combinatie die best lekker is verder vind ik vis en fruit samen erg lekker: zalm geblust met sharonfruit....super of lamskoteletjes met abrikozenjam en sherry door de jus (y) subliem |
k heb laatst n broodje met kaas en jam gegeten, rare combinatie, maar t smaakt best aardig :p
|
gekookte macroni met kaneel en bruine basterd suiker
ooit gehad op vakantie.... smaakte heel goed |
Vriendin van mij eet wel eens een broodje pindakaas met sambal of met sambal komkommer en pindakaas. En nog wat vage combinaties met pindakaas
|
Citaat:
En echt een rare combinatie vind ik het niet, maar wij eten wel is een zuidafrikaans gerecht en daar zit pindakaas doorheen. |
krentenbollen met kaas (of was die nou juist normaal?? :confused: )
|
Citaat:
|
Boterhammen met:
- kaas en curry - pindakaas en komkommer - pindakaas en banaan - chocopasta en banaan - hagelslag en banaan - aardbeienjam en pindakaas - smeerkaas en appel |
Krentenbol met kaas ... uiterst vies. Ik snap niet hoe jullie in vredesnaam iets zoets en iets zouts op zo'n manier kunnen combineren, mijn maag keert er van om ... je zal wel een Nederlander moeten zijn om het genot daarvan te kunnen waarderen :p ;)
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:41. |