![]() |
proggie op Ip van anderen te zien...
bestaat er een proggie weermee je het IP kunt zien van mensen waarmee de 'connected' bent -> praat via msn..??
|
ja
dat bestaat een vriend van mij heeft dat, soort msn+ ik opende keer venster, en sloot daarna meteen, en kreeg daarna mededeling "he ip-adres waarom zeg je dan niets?" ik zal een keer napraten anders kun je hem naar een 'vette link' sturen wat eigenlijk gewoon een site is waar ip wordt gelogd andere vraag; ga JIJ hem hacken dan? |
Er bestaat vast wel een proggie voor, kijk maar op mess.be ..
Maar het kan op een aantal manieren: Het prog maakt een webserver, en die link geeft ie aan je contact, zodat jij kan zien welk ip adres van hem is.. Maar hij ziet in de meeste gevallen ook jou ip. Het proggie kan ook nog een bestandje sturen, en dan komt er een dierct connectie tussen jou en je contact.. en zie je het ip ook. maar dan meot de gebruiker het bestandje willen ontvangen :rolleyes: Dusja, echt handig is het niet. Maar wat wil je er mee doen, echt veel kan je neti emt een ip hoor :) |
gaat ff "1337" doen.. ja netstat :P
|
en wat denk je ermee te kunnen dan
|
netbussuuuuuuuuhh :rolleyes: mwuhahaha :D
|
Citaat:
|
Wat wil je met een IP-adres überhaupt? -- Je bent waarschijnlijk niet eens in staat om ze goed te scannen. Anders had je namelijk ook wel geweten hoe je een IP-adres tevoorschijn moest toveren.
Beetje kansloos dit, i.m.o. |
Citaat:
maja Wat Dobermann zegt hè kansloos dit. |
Citaat:
Als je het IP wilt, stuur je diegene gewoon een mailtje .. goede kans dat je er eentje terugkrijgt. Dan kun je mooi naar de mailheader kijken .. maar ja, dan nog: als iemand een firewall heeft, of gewoon geen services openstaan heeft (bij Win9x stond vaak de bestands- en printerdeling aan), kun je er bar weinig mee doen. Mjah, je kan flooden, maar daar heb je ook geen ruk aan. |
Citaat:
|
of een nuke sturen :D :D
|
Met Linux zie je het IP wel, meen ik me herinneren. Kmerlin + netstat oid.
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:47. |