![]() |
Groezrock 2005
De eerste 2 bands zijn bekend:
Hatebreed en Maroon |
Camping. (y)
|
hey kut
mischien ga ik dus wel 2 bands zien dan :O |
Heiden.
|
Ik hoop het wel binnen de perken te houden (y)
|
Wat een kutbands.
|
Citaat:
|
Het klinkt als een eindeloze metalmoshpart. Megakut dus. Hatebreed....hoe cool is de eerste plaat.
|
hehe
XmaroonX zijn echte SXE-ers, gevaarlijk en alles. Als we rob kamphuis die vrienden maakte mogen geloven :) Wel vet verder, ben er dit jaar weer bij. Nu ga ik wel meer zien dan andere jaren. |
ik vind hatebreed bagger, die ander ken ik niet. Maar ik gok dat ik dit jaar wel aanwezig ben.
|
Wat moet maroon 5 daar nou... :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hatebreed?
ik pas. |
Citaat:
|
|
hatebreed, altijd een enorm feest...
maar ik hoop op municipal waste envy hot cross the hope conspiracy first blood dead stop .... |
blablabla
hatebreed zou vorig jaar ook komen... sowieso present, boeien aan wie er komen t gaat heersen |
Citaat:
|
Municipal Waste!!!!! De gaafste band momenteel.
|
nee, dat is 7 seconds denk ik...
|
Citaat:
|
hmm..ja.....en ik ga niet. (n)
|
Ik wel, maar wat een ongelovelijk gay tijdschema...
|
Citaat:
nu met drummer van het wijlen technische metalcore gezelschap burnt by the sun trouwens haha |
off topic gaylords
groezrock 2005 ja! komt rise against? er wordt gezegd van wel, 2 jaar geweest, 1 jaar niet en nu dus weer wel? dat zou echt vet zijn! |
Citaat:
88 fingers louie rockt denne pan uit! |
die nieuwe van rise against doet me zeer weinig.
Liever zie ik dan belvedere. Jammer dat die band me nu pas weet te boeien. |
nou ja als je het mij vraagt moet je zoiezo niet naar groezrock gaan om de bands :nono:
|
Nee, dan hoef ik sowieso niet naar een festival te gaan...ook vanwege het feit dat ik de helft mis...
|
nou ja, je kan voor 4 euro ofzo iig op de groezrock camping (Y) dus je hoeft geen kaartje te kopen voor het festival zelf.
|
Citaat:
|
nou ja wel goed gegeten daar de vorige keer (Y) smöskes halen totdat ze je strot uitkomen (Y)
|
Groezrock!
Boeiend welke bands er komen..ik ben er toch wel. |
Citaat:
|
Citaat:
|
zeggen me niet heel heel veel.. maar het word vast een gave lineup en ik ben er vast bij..
|
Citaat:
Hopelijk verneukt die Dave Witte The Waste niet. |
wanneer is het precies of is dat nog niet bekend?
dit jaar wil ik er wel bij zijn, line up wordt vast (y) |
hot cross :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
trouwens, alweer hatebreed? die gasten programmeren ook lekker afwisselend. waar ik op hoop is weer een lading gave onbekende bands waar ik verliefd op wordt, zoals the bronx afgelopen jaar. verder hoop ik op: Modern Life Is War Bars AFI Paint It Black Bane Ramallah Only Crime een van deze bands zou het voor mij al goed maken. |
Quasi nutteloos zeggen op welke bands je hoopt.
Maar ik doe maar mee jr ewing blood brothers modern life is war Lijken me wel redenen om te gaan. |
Citaat:
:D, weet ik veel @ G-LO, doe wat aan die naam man :D |
Citaat:
:cool: |
|
Offtopic: ziejeweliedereenvindheteenkutnaam!
|
idd niet al te puik..
-stemt voor wijziging- |
word up!
|
ik ben down met je naam G.lo
wantjeweet! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:46. |