![]() |
wat heb je nieuwww?
vertel maar!
|
blond haar.
|
score van de afgelopen week:
- geld - ring - handschoenen - sjaal - boeken - cd-rek - bier - kaarten - All Star gympies - snelhechters - café noir koekjes |
Wijnglazen
Muts Lingerie Afspraak bij de kapperrr |
lipgloss die naar ameretto smaakt, van n vriendin omda tik haar een bh gaf die niet meer past. (y)
|
- handschoenen
- shirtje - luchtje voor jarige vriendin - sieraden voor jarige zus - kaascroisant |
- sigaretten (2x)
- 3 flessen wijn - rok -lingerie setje dit heb ik in de afgelopen paar dagen gekocht |
een groene glowstick. Yay!
|
2 cd's en een trui
|
dvd donnie darko
dvd thirteen dvd amelie kniekousen met ruiten nivea creme zilverwitte glitternagellak |
Een cameraatje voor op mn mobiel via internet besteld
Boeken met bladmuziek van Yann Tiersen en Jamie Cullum Eten En nu een volle maag Cds van onder andere NERD, Pink Floyd en Tori Amos |
-Rijstkoeken <3
-Flair + Glamit voor maar 3.50 eurrro. :rolleyes: -Een backspace die niet meer werkt |
lingerie, blauwe boxer en beha
sieradendoosje voor mn oorbellen rozenkransje van h&m men groene ketting en oorbellen h&m batterijen voor mn mp3 spel voor met sinterklaas gouden fotolijst xenos ring met groene steen geenidee armbandje geenidee parfum, justcavalli |
donkerblauwe blazer
rode beenwarmers adventskalenders :p chocokruidnootjes |
Een lekkere trui!
|
sigaretten
griep salade |
kraftwerk poster
volcom camo hoodie zwarte hoodie h&M depeche mode cd. |
Een treinreductie pas.
|
Een geweldig jackie van Adidas, minstens 30 jaar oud. (y)
|
Monsoon - Speak
Moloko - Things to make and do IJs |
- oortjes voor mn discman (ik wou koptelefoontjes opschrijven, maar dat klonk zó raar.:|)
- en ook dezelfde voor mn broer, voor zn verjaardag. - een adventkalender voor zn verjaardag (hij wordt 18, en is nog gek op die dingen.:D) - -100 euro:( kmoest mn mama toch maar eens terugbetalen. |
Acer MP3-speler. :cool:
|
sigaretten
tiramisu- en toblerone-ijs van hertog <3 nieuw bloed 4 flessen rode wijn |
http://www.nl.bol.com/intershoproot/...4865550274.gif
Sex and the City dvd schoenendoos met alle seizoenen erin! Van vriendje voor ons 1 jarige jubileum! <3 <3 <3 <3 <3 http://img.shopping.com/cctool/PrdIm...6/22049750.JPG 128mb Mp3speler, gekregen van Chello <3 |
Citaat:
-pizzabol -m&m bisc koeken -chocolade pepernoten vreetbui :( |
Citaat:
en gefeli |
http://di.image.eshop.msn.com/img/si...5/0/117405.jpg
^asics tiger onitsuka^ mijne zijn alleen geel(streepjes) blauw (y) |
Het jubileum was al 2 weken geleden maar hij wilde wachten tot het laatste seizoen ook in die box erbij zat. :cool:
Jaja ik heb het leukste vriendje :cool: met teveel geld ook I guess |
cd van madonna voor een vertrekkend collega
dvd Setc seizoen vijf, voor de jarige moeder wollen groene muts met een lichtblauwe streep er over, van de h&m retro zonnebril van de six, ik weet dat er haast geen zonneschijn is maar hij was te cool om niet te kopen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en bijna jarig.. ;) |
Citaat:
|
7 dvd's :o
2 boeken |
101 foto's
|
shampoo
|
- eyeliner met een kwastje (HEMA, voor m'n zus)
- 4 panties (Etos, voor m'n moeder) - loonstrookje - Thermosfles met gekleurde appeltjes (HEMA) - Roze gestreept snoopy slaapsetje (H&M) - Doosje Orange & Cinnamon Tea - Italiaanse Bol Ham/Kaas (boterham express) |
1 zwarte asbak met witte sterretjes
1 roze asbak een riem met blauwe bloem-achtige figuurtjes een kop warme chocolademelk met slagroom |
Dooooove (y)
|
7seconds shirtje hoe cool waren ze in de melkweg
|
Digitale televisie op mijn kamer (y)
|
-witte holdup kousen met enorm mooi kantrandje van La Perla
-sigaretten -beltegoed -chocola -fristi -pistoletje met brie -elle girl Stufi (y) |
Citaat:
http://img.photobucket.com/albums/v2...ack/Adidas.jpg |
the omen 25th anniversary edition boxset
alfred hitchcock 5 dvd american history x black hawk down garden state en shag (y) |
leuk jackie teun
ik heb mijn rapport :rolleyes: (n) |
2pizzastukken
m&m-bisc koeken bak ben&jerrys <3 en mrijk, ik ben vreselijk jaloers. maar gefeliciteerd! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dank jullie wel, mensen.
Hij is iets donkerder trouwens, de flits was being a bitch. |
Samsung E810 :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56. |