![]() |
Zeg jij altijd netjes hallo tegen de buschauffeur?
Ik meestal niet. :o
En als je bij de volgende halte eruit moet, druk je dan gelijk op het knopje of wacht je net zolang tot iemand anders het doet? :p |
Ik zeg altijd hallo of ik knik eventjes, ligt er aan wat de chauffeur doet. Sommige kijken nauwelijks, dan hou ik het bij knikken.
En op het knopje drukken, meestal druk ik op een vast punt, tenzij er al gedrukt is. Als ik naar school ga, druk ik altijd bij de rotonde bijvoorbeeld. En als ik naar de markt ga, druk ik altijd als ik net over de brug ben :) |
Als het heel druk is niet nee. Laat trouwens ook nooit mn OV zien...
|
Meestal wel, op het knopje drukken doe ik meestal op een vast punt.
|
Immer.
|
Ja, altijd. En de chauffeurs hier zeggen ook altijd wat terug. En ik druk het liefst niet op het knopje, ik laat dat aan anderen over. :p
|
Áls ik ga, dan zeg ik wel hallo tegen de buschauffeur en druk ik altijd z.s.m. op het knopje. Maar 199 van de 200 keer ga ik met de fiets naar school.
|
Ja, en maak soms ook nog wel eens een praatje met ze.
|
Ja :), dan is die man ook weer blij :)
En ik probeer op het knopje te drukken zo lang mogelijk uit te stellen :o |
echt asociaal om geen gedag te zeggen
|
Ja.
En ik druk op het knopje als niemand anders het nog gedaan heeft, waarom niet? :\ |
Ik zeg meestal wel hallo tegen de buschauffeur. Op het knopje drukken laat ik aan iemand anders over.
|
Nee vooral omdat de meesten dat zien als een uitnodiging tot een gesprek
|
Soms, maar ik glimlach sowieso. En ik druk pas laat op het knopje, maar meestal is het toch al gedaan.
|
Ja en als ik de bus uitstap zwaai ik even via de spiegel of ik zeg gedag. Ik zie die mensen dagelijks, dus ik vind dat wel zo aardig.
Op de heenweg druk ik niet op het knopje, want dat is de eindhalte. Op de terugweg wel, want er is niemand die bij dezelfde halte eruit gaat. |
Ik zeg vaak gedag tegen de buschauffeur, niet altijd. En ik druk op het knopje als dat nodig is.
|
bijna altijd wel, alleen niet als het heel erg druk is. en op het knopje drukken hoeft meestal niet, maar anders druk ik er op als het nodig is.
|
Meestal wel, maar is een beetje (erg) afhankelijk van mijn
humeur ed, kuch. :o En op de knop drukken vergeet ik best vaak. :o |
ik zeg altijd halllo of goedemorgen (op mn vrolijkst om half 8)
en naar huis zeg ik hallo of middag zoiets en ik druk altijd op het knopje zodra hij bij de halte weg is (die er voorligt) |
Ik zat gister in mn eentje in de tram en ik vond het eng want ik zit nooit in de tram. Daar heb je ook knopjes :eek:
Gelukkig moest ik naar het Leidseplein en hoefde ik er dus niet in mn eentje uit. |
ik ga nooit met de bus :)
|
Ik zeg altijd wel gedag. Chagrijnige buschauffeurs zeggen dan niks terug of knikken niet eens als ze je OV hebben gezien; dan kijken ze gewoon de andere kant op :\
Normale buschauffeurs zeggen wel gewoon wat terug. (Eén keer had ik een bos bloemen gekocht. Ik kwam de bus instappen, zei die buschauffeur: "Zijn die voor mij, bedankt he!") Wat betreft het knopjes drukken vind ik het altijd wel grappig om snel het knopje in te drukken vlak voordat iemand anders dat doet. :p |
Nee, ik zeg altijd ''1 zone'' en meer niet.
|
uiteraard
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zeg altijd wel gedag ja. En op het knopje drukken doe ik een klein stukje voor de halte.. ik doe dat nooit vroeg en wacht totdat iemand anders het doet.
|
ik ben vaak zo enthousiast met hallo zeggen dat ik vergeet te zeggen waar ik heen wil :( (krijg je zo'n chago chauffeur die je heel stom zit aan te kijken :o )
Er is één buschauffeur op lijn 51 en dat is echt de grootste hufter onder de buschauffeurs.. hij zit gewoon te schelden achter zijn stuur en beledigt mensen die instappen :eek: |
Citaat:
Lijn 57 gaat trouwens vanaf 12 december door naar Lisse :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
@Alicia Silverstone: dat is ook het eerste wat ik heb gedaan toen ik thuis kwam :D |
Citaat:
|
Ik zeg alleen hoeveel zones ik wil, en daarna "bedankt". :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik zeg altijd goeiemorgen/middag/avond :)
|
Citaat:
dat is niet zo stalkerig bedoeld (natuurlijk) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat: