![]() |
Waarvan worden jullie helemaal gek en hoe maak je je vriend/in helemaal gek????
Nou mensen kom maar op!!!
|
jij eerst :)
|
Meisjes die er bij lopen alsof ze alles zijn.... freaks me out ....
|
Citaat:
Ik bedoel Waar je Geil van wordt... dat ze je helemaal gek maken!! hehe... anders zou ik deze topic wel ergens anders zetten!!! En trouwens vrouwen achter het stuur... dat gaat best!!! Mannen kenne lekker rijden wou je zeggen!!! Inparkeren vinden ze net zo moeilijk!!! Trouwens Sex in de Auto lijkt me wel cool!!! |
Okey ik eerst!!!
Ik vind het helemaal top al m'n vriend me vastpakt en me heerlijk zoent!!! En dan steeds verder gaat!!! mmmm daar wordt ik nou helemaal gek/geil van!!! |
Citaat:
Is that all?! :confused: |
nee tuurlijk niet... maar als ik alles op moet gaan schrijven....!!! vertel jij dan is wat!!! of ken je alleen maar zeggen Is that all??? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Op jouw reactie wel ja!
Niet echt een knallend iets he?! |
Wat een flauw topic :rolleyes: :confused:
|
Citaat:
|
ik word helemaal gek als mun vriendjuh niet in de buurt is, dan wil ik hem des te harder...
|
Ik weet niet wat ze doet, maar dan moet ik het echt uitschreeuwen bijna (en dat doe ik soms ook een beetje)
Ik probeer het uit te leggen, ze zorgt dat ik op haar lig, of anders om (voor mij is het lekkerder als ik op haar) (kleren wel nog aan natuurlijk ;) en dan gaat ze naar mn nek met haar mond, en wat er dan allemaal gebeurt ik kan het echt niet beschrijven maar het is zo ontiegelijk lekker, echt het lekkerste wat er is. Ik vraag haar dan ook Wat in godsnaam heb je gedaan ze zegt dan niks, maar dat maakt me ook niet uit, het is gewoon HEERLIJK. |
uh kword helemaal gek als me vriendin me lekker zoenten in me nek gaat kussen whoehoeee "oh behave":D
|
Citaat:
ikke als me vriend me lekker zoent en me overal aanraakt... :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik hou er van .. ow wacht.. ik heb geen vriend.. euhm. *oops* :o
|
Als m'n vriend me in m'n nek zoent...argh...
Soms hoeft ie me alleen maar aan te kijken met die blik van hem....dan kan je me opvegen.... Of als ie lekker wild met me aan het zoenen is mis hem nu al :( |
Ik word er gek van als mijn vriendin mij zoend en met haar
hand in mijn broek zit daar wordt ik gek van. :rolleyes: |
Ik, momenteel vrijgezel, raak er onwijs opgewonden van als een meisje in m'n nek en (vooral) achter mijn oren sabbelt. Daarbij wordt ik er ook gek van als ik zelf een meisje verwen, daar voel ik me egt onwijs goed bij!!!
|
Citaat:
HAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHHAHA DIE IS ECHT WEL GOEDDDDDDDD!!!!!!!!!!! (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:38. |