![]() |
Dieren Lifestyle
Hoi!!!
Vind jij dieren zo leuk dat je vrijwilliger word om orange oetangs te helpen in Indonesie? Of vind je dieren vies? Kijk je soms dingen van dieren af(seks bv) of vind je dieren dom? Heb jij huisdieren? Hou je van je huisdieren of zijn het meer levende meubeltjes? Als mijn kat dood gaat maak ik wel een mooie sjaal van der :) |
Ik haat dieren, om naar te kijken vind ik Pinguins wel leuk en Vleermuizen en Honden maar ik haat ze, vooral katten ugh gatver :nono:
|
ik houd niet echt van dieren alleen van mijn kat en de kat in de tuin en mijn poonie.
|
mijn tekel is mijn accessoire
|
Citaat:
|
ik was vroeger helemaal gek van uilen en had zelfs een uilen kussen van sinterklaas gehad
|
ik heb heel veel katten bij mn ouders en hier wil ik er ook 1 maar dat mag niet.
|
Citaat:
|
Ph ik hou wel van mn kitties :D <3 maar paarden haat ik bijvoorvbeeld
smerige rotbeesten, zo groot, poepen, bah lekker gerookt paardenvlees grote paardenpiemel :o |
goor ja paarden ugh
koeien :eek: (n) en schapen :nono: |
Ik haat konijntjes
konijnntjes arghhhh kuttttttkonijnen |
ik hou van kuikens
|
neuken als konijnen :confused:
|
Poezen. :rolleyes:
|
Citaat:
ooh ja paardenvlees is lekker(y) |
ik hou niet van dieren, dieren horen op je bord.
wel heb ik een heel lief katje dat niet groeien wil, die vind ik wel schattig. |
|
Citaat:
jet: "ananas en eierkoeken helpen" |
bahahaha lol @ die domme hond hihihi
|
Ik hou niet zo van dieren, alleen van katten die zijn :cool:
|
ik hou van beestjess, maar niet alle beestjes.
ik vind koeien en schapen en dat soort echt :nono: maar ben wel gek op hondjess vooral de mijne en op me nijntjessss zijn er al 3 en me pietje vind ik ook wel leuk, de rest van de huisdieren zijn ook leuk, maar kan er niet zo goed tegen |
dieren horen op mijn bord, vooral kippen, die vind ik stom.
Maar ik wil wel een poes, en zo'n snuitjesnufferdje hond ofzo. |
ik vind kippen juist leuk want die lijken zo op dinosaurussen
|
Ik hou niet van dieren.
Vooral katten en honden (n) Ze stinken |
Ja ze stinken! (n)
|
natte honden lucht :eek: :nono:
|
Ik hou wel van beesten, k heb twee ratten en n hond hier en nog een bij mn ouders en ik wil zo graag n paard en we hebben ook nog kippen.
|
Citaat:
en wij hebben honden parfum :rolleyes: :bloos: |
Citaat:
iew bah ja, of als ze uit het bos komen, gatver, dan moet ik haast overgeven zo vies :( (n) |
Citaat:
Iewl. |
nou ik vind dieren iig niet vies, ik zit zelf regelmatig onder de koeienpoep :)
|
onze kat had gisteren op mijn vaders broek geplast omdat ie niet bij zijn bak kon ghehehe :D
|
Citaat:
nee ik heb het niet zo op dieren, ik vind hamsters wel leuk als ze lief zijn, maar ben soms voor honden bang :rolleyes: en ik houd niet van katten want ik vind ze verwend. |
Alleen mn katje, konijn en 2 poonies :p vind ik leuk :P
|
Ik vind dieren stom. (y)
|
ik vind katten super vette beesten. de mijne iig wel. die zijn gvd nog luier dan ik:D enige dat die beesten doen is chillen en mafffen(y) wil ik ook ghehe
verder ben ik niet een groot fan van beesten. honden kunnen wel ok zijn soms. paarden heb ik al sinds mn 4e een dikke vette pleures hekel aan. toen is er een over me heen gerend en sindsdien eet ik deemonstratief zoveel paardenworst als ik maar in mn handen krijg :evil: edit: en aapjes zijn echt de vetste beesten op aarde. daarom wil ik er ook een op mn been laten tattooeren |
Citaat:
als mijn poonie de pijp uit gaat verdeel ik d'r tussen jou en japie krekel, oke? (y) maar dan moet je d'r wel zelf halen en slachten. |
oh aapjes zijn ook leuk ja.
maar ik wil een kuiken als huisdier http://www.kw1c.nl/340/kalender/maart/kuiken.gif aawwww <3 |
ja en dan een bonsaikuiken ervan maken, anders groeien ze zo(n)
|
Citaat:
paarden zijn idd :mad: ik ben meer van de koeien en katten zijn ook leuk, we hebben er een stuk of 20, zijn allemaal heel lui of super actief, ze planten zich voort alsof het hetzelfde is als eten http://upload.webzilla.nl/image.php/...6da0b32fc38fb0 dit beest is pas hip, hij houdt wel van katten geloof ik, want hij spreidt altijd zijn veren bij een wulps poesje |
Citaat:
|
Citaat:
|
ik hou lekker wel van dieren
|
Citaat:
|
Citaat:
nee die veren zijn om andere pauwmeisjes te versieren, maar deze houdt, zoals ik al zei, meer van harige poesjes dan verige pauwtjes :o |
Ik ben helemaal gek op dieren. Ik wil later sowieso een bepaald hondje waar ik de naam niet van ken en het liefst zo snel mogelijk twee poesjes. Een zwarte met groene ogen en een zilvergrijse.
Verder vind ik het erger als een dier wat wordt aangedaan dan een mens. |
Citaat:
ghahaaaa nou je mag alvast d'r stal komen uitmesten, dat hoort bij het slachtritueel he :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48. |