![]() |
Frutsels
Ben jij gevoelig voor frutsels? Is het zo dat als je de stad in gaat voor een nieuwe jas of schoenen, je terugkomt met geurkaarsjes, nieuwe lipgloss, een nieuw make-uptasje, theekoppen, notitieboekjes en een melkkannetje?
Stroomt je kamer al over? |
Ik wel :eek: (y)
|
ik haat de kitsch kitchen, vooral die tassen :nono:
|
Ik word verlegen door het woord frutsel
|
nee, onzin vind ik...
Helaas geef ik al te veel geld uit aan uitgaan (lees: alcohol) |
Mjah, meestal koop ik wel iets, anders vind ik het maar niets.
Meestal een maskertje erbij, en/of ander verzorgingsproduct. Over het algemeen heb ik toch een tekort aan waxinelichtjes, dus die koop ik ook wel vaak, en ik heb geen eens mokken, maar ik wil wel een maitemok. Frutselliefs |
ja make-up frutsels
|
ja heeel erg. wierook kaarzen lingerie oogsmeersel een ander goed. :o
|
Citaat:
|
Nee, mn kamer is netjes en zonder frutsels. Ik vind frutsels ook niet leuk.
|
ik heb heel veel frutsels :o
|
Ik kan mezelf de laatste tijd goed bedwingen qua frutsels, maar heb wel een oorbellenverslaving ontwikkeld. :bloos:
|
De tuinen, de bodyshop, alles ga ik dan af (Y)
Fijne zaakjes, maskertjes, bodybutterr.. en dat soort onzin, heerlijk!:D |
ik koop eigenlijk alleen maar grotere 'items' zoals jassen en schoenen en broeken enzo. maar ik ga deze maand voor een heel jaar aan frutsels kopen, want ik heb te weinig geld om een kledingstuk te kopen, maar teveel om het uit te geven aan snoep en tijdschriften
|
Citaat:
|
nee, want ik geef mijn geld niet aan zulke rotzooi uit
|
jep.
ik moet altijd wat kopen als ik in de stad ben. meestal heb ik het ook geeneens nodig. |
Citaat:
En lingerie noem ik trouwens niet echt een frutsel, als ik dat ga kopen geef ik er ook echt veel geld aan uit. :nono: Verder liggen er overal frutsels in mijn kamer, ik koop vaak maskertjes en kaarsjes en zo. En overal liggen schelpjes die ik van het strand heb opgeraapt. Maar mijn beste homofiele vriend is nog erger. Hij verzamelt overal stukjes glas en dan doet ie ze allemaal in een bakje in zn auto omdat ze zo mooi glitteren. :D :cool: |
frutsels als in expo onzin frutsels of dingetjes voor in je kamer; geldverspilling
|
ja ik hou van kaarsjes, lipglosjes met chocosmaak, kleurigelampjes in rare vormen, kussentjes, haarspeldjes etc.
|
altijd, met van alles en nog wat
mn lipgloss periode is wel weer over vaak kom ik met meer dingen terug dan waarom ik eigenlijk ging maar ach, frutsels <3 |
Nee dat soort troep heb ik niet nodig.
|
Daar heb ik echt een zwak voor :o Nu ik net op kamers ben heb ik niet zoveel. Een gedeelte staat hier, maar ik heb niet al teveel meegenomen. De rest staat nog op mijn kamer bij mijn ouders en er moet van mijn moeder wat spul weg omdat het echt teveel is. Maar ik ben blij dat ik hier weer ruimte heb voor nieuwe dingen.
|
ja, heel.
|
Ja
Als ik ga winkelen kom ik altijd met van alles terug behalve dat waarvoor ik echt ging.. en ik heb ook een hele kamer vol met rommel. |
Citaat:
|
Nee ik doe niet aan overbodige troep heb alleen wat posters en een spongebob poppetje :D en 2 simpsons hoofden zegmaar. Maar daar blijf het wel bij.
|
ooh ja vette frutsel-verslaving
heel de xenos leegkopen, van die errug nutteloze dingen ook make-upjes, panty's, lingerie.. en het liefst labello :D |
make-up en lingerie wel heel erg, verder valt het wel mee, heb mezelf maar afgeleerd om van die kleine zooi te kopen waar ik toch geen flikker mee doe.
|
Citaat:
wat frutsels betreft heb ik alleen veel dingen zoals sjaaltjes, kettinkjes, tasjes, haarspeldjes e.d. mjah en waaiers en eetstokjes, maar die koop ik zo af en toe als ik mooie tegen kom. |
frutselen.:o
ik was erg gevoelig voor frutsels, maar nu niet meer zo omdat ik niet meer zoveel geld heb ervoor.:p |
ik haat frutsels :mad:
|
ik vind mijn eaves diy-te-knippen patch wel een vet frutsel
|
Ja ik ben frutselgevoelig..
Ik moet bijv. echt niet naar de Lush gaan als ik geld heb :o |
Citaat:
|
Citaat:
Enfin, nee ik ben niet echt frutselgevoelig. |
Frutsels..
Beertjes-voor-aan-je-tas, flesjes olie, kussentjes, tasjes, pennetjes, gummetjes, puntenslijpertjes, potloodjes, etuitjes, lipglossjes, oorbellen, kettinkjes, armbandjes, ringetjes, snoepjes, portemoneetjes, slofjes, truitjes.. Och.. die koop ik altijd. |
Ik ben niet zo materialistischh dus frutsels heb ik niet. Alles wat ik heb gebruik ik wel ergens voor.
|
Nee.
Geen geld voor. |
Citaat:
|
Nee, Maar frutsels zijn wel leuk.:)
|
Ik hou er helemaal niet van maar koop het toch altijd :confused: (n)
|
alleen kaarsen, voor de rest valt het wel mee..
Maar kaarsen gebruik ik tenminste nog een keer.. |
Ik heb het niet zo op frutsels. Af en toe is het wel leuk om een mooi speldje of kettinkje te kopen, maar over het algemeen vind ik het maar geldverspilling.
|
frutsels zijn vooral leuk om te krijgen. maar soms moet ik zelf ook even geld uitgeven aan kettinkjes, oorbellen, lipgloss en dat soort onzin. maar mn kamer stroomt er niet van over gelukkig.
|
Ja ik ben ook een beeje overgevoelig voor frutsels.
En dan vooral oorbellen, riemen, voedsel, luchtjes en make up dingen. Ik wordt ook altijd blij van kopen :bloos: |
Nee hoewel ik wel heel goed ben in onzinnige dingen kopen (licht therapie apparaatje pas nog :s) zijn het nooit frutsels voor op mn kamer, geen kaarsjes en spiegeltjes en dat soort dingen. Makeup koop ik ook niet uit frustelheidbehoefte maar omdat ik iets kwijt ben ofzo..
|
nee.
Ik koop wel frutsel platen en cee dees. |
Ik krijg meestal veel frutsels en daar ben ik ook altijd blij mee, maar zelf kopen... ik koop niet zo snel, het is geld, je werkt ervoor en ik spaar liever voor wat belangrijkere dingen (cds, boeken, electronica, games). Maar daarentegen heb ik wel genoeg geld om als ik een nieuwe steen (kristal/mineraal/edelsteen) of ketting of schoenen tegenkom die ik echt graag wil, dat dan ook koop zonder lang te treuren.
Mijn huis is vooral gevuld met boeken en cds. De frutsels die er zijn, heb ik hoodzakelijk van anderen gehad, alleen mijn stenenverzameling heb ik zelf aangelegd. Ik ben veel te sentimenteel, heb al een boel knuffelbeesten weggepropt in een kast, maar een aantal die ik van vrienden heb gehad moeten gewoon uit blijven staan... :| En ik krijg het niet over mijn hart de zeehondenbeeldjes van mijn ex weg te ruimen, ik heb nix met die beesten, vind ze niet schattig, maar ik kan ze ook niet weg doen. Compromis is al dat ze in een doosje in een rek staan... *zucht* Zo heb ik vele doosjes vol. |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:21. |