![]() |
The Casualties
Wat vinden jullie van deze band? ik hoorde van iemand dat ze weer naar nederland komen, ik kan het nog nergens vinden.
|
Ghehe, vette band. Ken geen nummers bij naam. Maar heb genoeg van ze gehoord om te weten dat het vette shit is.
|
d0pe band ja
heb ze nog nooit live gezien, ben wel benieuwd hoorde trouwens dat ze in sneek als de dood waren voor die gasten van mistake ofzo :confused: :D |
rejected & unwanted vind ik nogsteeds een gaaf nummer, verders is het soms wel grappig
|
(N) kutband
|
mwah, veel hetzelfde vind ik. Misschien nog maar eens proberen...
|
mja, 't is wel leuk opzich. :D vooral live. (y)
en voor je 't afkraakt, probeer jij maar eens een tekst te schrijven na 3 kwartier lijm snuiven. ;) |
Citaat:
kan je beter doen voordat je dat doet onniedan ik vind die teksten eigenlijk het grootste minpunt, wat cliché (N)(N) owja en de 'zang' zuigt ook enorm maargoed kheb altijd al een hekel aan die band gehad, misschien dig ik t nu wel als ik t luister, maar ik heb gewoon geen zin om dr weer naar te luisteren |
ik vind het suf.
|
Alleen volgens www.punx.nl komen ze op 3 februari in hengelo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ken niet zoveel van ze maar ik denk altijd dat ik ze wel leuk vind
|
als ze een beetje in de buurt spelen ga ik er sowieso wel heen
|
Citaat:
|
vorige keer in Alkmaar was iig wel dope. :cool:
"Jorge couldn't be with us today, because he's too busy sucking cock!" (ze hadden weer eensch ruzie ofzo. net als tig jaar terug in Baroeg toen. :D) |
Citaat:
|
Citaat:
en ze komen inderdaad weer in hengelo...zie wel of ik ga; heb ze verledenjaar al in alkmaar en sneek gezien. |
mee volgens mee?
|
mij volgens mee
|
vroeger in 98 tijdens de eerste tour en tijdens mijn ik ben heel erg punk periode geweldig. Daarna bergafwaarts gegaan in mijn ogen. Al zag ik ze ergens in mei en stond het wel als een huis. Maar gewoon niet meer mijn muziek.
|
Ja een maat van me zei het vanmorge tegen me, iets van 3 februari in Hengelo.
Ga denk ik wel checken, the casualties heerschen (y) en verder is het toch vet cheapo dat scheelt :) |
ik vind het niks :S
|
te kut
|
Hmm kut, had gister gehoord dat die tour is afgelast :mad:
|
jammer dat ze niet komen. Vond dit vroeger altijd enorm vet, hebze alleen nog nooit live gezien.
|
Erg goed live :) Heb ze vorig jaar gezien in Sneek dus. Maarre dat ze bang waren voor Mistake was logisch.. jezus wat een kutgeluid!
|
Ik heb alleen hun self titled albums. K vind het wel leuk. Niet echt mijn ding, amar voor kwartiertje wel vet.
|
Citaat:
Mistake is onderhand aardig strak geworden trouwens. heb ze de laatste maanden 2 keer gezien maar het was allebei de keren veel beter dan de tig keren dat ik ze daarvoor gezien had. vrijdag weer eens oud en vertrouwd terug in haarlem met een leuk showtje(y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:11. |