![]() |
Incktswaertenacht
Grimm + Fluisterwoud + Heidevolk + Walpurgisnacht + Wapenspraak & Drinkgelag (B)
"Incktswaertenacht" Do 23 december 2004 metal Aanvang: 19:30 uur Entree: € 7.00 Voorverkoop: start donderdag 2 december 2004 Op dezer onheijlspellenden INCKTSWAERTENACHT, vlack vóór 't festeijn der geloovigen, nodigen wij uwer allen, ongelovigen uit om dezer nacht uwer trommelvellen te laaten streelen door oerdonk’re, swaerte metaelpartijen en opzweependen folk & pagan klancken, uyt den tijt dat Eindhoven nog Eyndehofen was! Enen nacht waer maegdenbloet ende gerstenat hant in hant gaen met folklore, hellenbaerden ende martelwerktuighe. Braebantsche, oud-Hollandsche of Vlaamsche Schwaert ende Pagan metael waerbij den bangerick maer vooral in zijne kribbe moet blijven liggen.… Metael Musieck voor Galgh ende Rad! O mijn neukende gott, wie gaat er nog meer? |
yes ik ben eerst,
en ga waarschijnlijk wel mee |
Eindhoven stinkt, en stonk zelfs al toen het Eyndehofen was. Anders had ik wel gegaan.
|
Best vet. Helaas te ver weg, kost me te veel. Bovendien is de dag erna Waking the Dead.
Heb al 4 concerten geplanned voor december, kan het financieel niet aan om er nog eentje bij te doen. |
Wat een vreselijk cheesy verhaaltje trouwens.
Komt allen maeckersch, gespuysch en gebroedersch, om alsch waere heidenen pilsch te zuipen, blablabla. Flikker toch op, hehe. |
heidevolk :D
daar moet ik heen :o |
haha gaan die lui in het weekend ook met een houten zwaard elkaar in het bos te lijf
|
Relaxed dit. Eindhoven is wel ver. Misschien ga ik. Ik zie wel. Zijn der lekkere chickies in Eindhoven?
|
Aanwezig.
|
Citaat:
|
Citaat:
Net als het station |
Citaat:
|
Citaat:
Affiche klinkt cool. Ik denk er nog over. Dat zou dan mijn 7e concert in iets meer dan een maand worden, waarvan 2 festivals. Is wel beetje erg veel. |
Citaat:
|
Weet je hoe vet Eindhoven is. (;
|
aanwezig
|
Ofnee; Indie (y)
|
Oud nederlands is echt té gay voor woorden.
|
Walpurgisnacht ken ik niet overigens, wat is dat voor takke-herrie?
|
Het verhaaltje suggereert trouwens dat kerst het feest is voor ongelovigen, maar noemt de edele bezoeker ook "ongelovige."
Cheesy of wat? |
Nou heb ik ineens sinds gister een vriendin en die vindt het vast niet goed als ik daar erges blijf slapen. Moek dat hele takke end ook weer terug gaan savonds. Dat vind ik dan weer kut. Heidevolk is btw swaer heerschend (y)
|
Aanwezig
|
Heh, wat grappig opgezet. Maar nee, niets voor mij. :D
|
:eek: Nice!
Eindhoven,das wel een ongelooflijk takkeeind vanaf mijn weilandje.... enig idee hoe laat het is afgelopen, want ik wil niet de laatste trein terug missen dan. als het enigzins te doen is, ga ik er heen! :cool: |
Citaat:
Heidevolk is cool, helaas zeyt ick niet in den staet om mynen aersch naer het eyndhooven ten begeeven! |
Citaat:
|
'zwart' schreef men vroeger echt niet als 'swaert'.
Maar eigenlijk zijn 9/10 van die woorden verkeerd vertaald. Niet grappig dus. En heidevolk. |
Citaat:
En ik ga niet, Incktswaertenacht is voor Noren. |
Citaat:
|
Liever gay dan inckswaert!
|
misschien
|
|
Citaat:
|
|
wat moet ik me hierbij voorstellen?
|
Citaat:
vet een amerikaans showworstelaar / black metal zanger die een foto van zichzelf in zijn jonge jaren hoogdhoudt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Hij heeft wel de victory belt...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik keek het op EUROSPORT (y) super vet El Gigante, Hulk Hogan, Lex Luger, The Undertaker enz
|
Haha, hoe vet was dat op eurosport. Dat mogen ze best weer gaan uitzenden, keek het best vaak (Y)
|
|
Citaat:
|
Ik speelde vroeger met Barbies, veel cooler dan worstelaars.
http://www.chillibomb.com/barbie/ima...barbie_jpg.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
|
*bump*
Nog meer gegadigden? |
ookal is het een takke eind weg, ik ga toch met een paar mensen :)
weet iemand hoelaat heidevolk speelt? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |