![]() |
Niet kunnen klaarkomen door medicijnen
Hallo allemaal,
Ik hoop dat ik hier op de juiste plek ben, zoniet, verplaats het topic dan maar :) Ik heb het volgende probleem; Mijn vriend en ik zijn inmiddels bijna 7 maanden bij elkaar, het gaat supergoed tussen ons op één ding na. De sex... Dit is nooit een issue geweest, maar sinds kort dus wel. mijn vriend slikt medicijnen, en vanwege de bijwerkingen daarvan heeft hij dus moeite met klaarkomen. Hij heeft hier ontzettend veel moeite mee, en hij heeft het gevoel dat hij niet goed kan 'presteren' zo. Ik heb hem gezegt dat het niet erg is, en dat het vast wel weer over gaat. Verder geniet hij wel van de sex, maar je merkt toch dat je hier allebei veel op gefocust bent, waardoor het een stuk minder leuk wordt. voor ons allebei is de lol er een beetje af! nu is mijn vraag; zijn er misschien personen die dit herkennen? of dit eerder voor de hand hebben gehad? Heeft iemand tips? Alvast bedankt voor de reacties..! Liefs, feminime |
Bekijk het langs de goeie kant... hij kan uren doorgaan... ;)
|
Wat voor medicijnen hebben we het over dan?
|
Seks zonder klaarkomen is ook leuk hoor, hij zal zich er even overheen moeten zetten dat het nu even niet kan (ik weet niet hoe lang hij die medicatie moet gebruiken, maar ik neem aan dat het niet voor altijd is). Gewoon genieten van elkaar, das ook heel fijn.
|
Hij zal het toch moeten accepteren dat het zo is. Ik weet verder niet of het tijdelijk of voor altijd is, indien dat laatste dan is het zeker goed om het te accepteren.
Praat er nog eens over met hem, dat je het echt niet erg vindt, dat je hem toch wel een echte man vindt (:P), en dat jullie er gewoon erg van moeten genieten. Genieten kan ook prima zonder klaarkomen! Of van minder snel klaarkomen. Het is mss juist wel makkelijk, zeker als jij niet snel klaarkomt, anders moet hij zich daar mss wat meer op focussen. Als hij zich alleen op zijn klaarkomen focust, dan lukt het volgens mij helemaal niet meer. Sterkte ermee. |
Citaat:
|
Klinkt bekend, praten we hier over Roacutanne?
|
ik snap sowieso niet waarom het voor jongens altijd een must is om klaar te komen,
ik kom lang niet altijd klaar, wat niet wil zeggen dak et niet lekker of geil vind;) maarja kheb begrepen dak 1 vd weinige jongens ben die er zo over denkt:o maargoed, hij heeft moeite met klaarkomen, maar soms komt ie dus wel, de enige tip die ik kan bedenken is om er niet op te gaan focussen want dan gaat et tussen de oren zitten en zal et waarschijnlijk helemaal niet meer lukken:p verder gewoon genieten van het intiem zijn, want daar gaat et toch om? |
Citaat:
maargoed, probeer gewoon wat minder te focussen op het klaarkomen en wat meer op het genieten van wat op dat moment plaatsvindt! als je dat doet zul je meer genieten en is de kans dat je uiteindelijk toch goed klaarkomt ook groter ;) |
Citaat:
@MQ, je hebt een medestander ;) |
jeetje lijkt be wel heftig zeg..niet klaarkomen tijdens te sex...klaarkomen voor mij hoort er toch wel redelijk bij. Ik bid voor jullie!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet, mannen zijn soms wel verminderd vruchtbaar tijdens gebruik, maar ik weet niet of dat aan de potentie of aan de zaadkwaliteit ligt, ik denk het laatste want anders hadden het farmacotherapeurtisch kompas toch wel gewoon gezegd dat het om de potentie ging...
|
Bedankt voor alle reacties! het ging om medicijnen tegen een depressie, de preciese naam hiervan weet ik niet.
het gaat inmiddels alweer een stuk beter, we zijn minder op het klaarkomen 'gefocust' en we genieten meer van elkaar. nogmaals erg bedankt :) |
Citaat:
|
Citaat:
Die medicijnen hebben inderdaad zo'n bijwerking :o Al is het zo dat je nog wel kan klaarkomen, maar dat het gewoon veel langer duurt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Stiekem doen alsof je depressief bent :p |
Ik ken het probleem met de anti-depressiva zelf uit eigen ervaring :o
(kheb er iig van geleerd dat je ook van seks kunt genieten zonder klaar te komen :o) |
Bekend probleem,ik slik sinds 3 weken Seroxat en het klaarkomen lukt dus ook niet meer
|
Citaat:
|
Seroxat heeft een invloed op de stofjes in je hersenen. Omdat klaarkomen allemaal hersenwerk is, wordt ook dat erdoor beinvloed.
Maar hoe het precies werkt. ...Iets met neurotransmitters ja... |
Citaat:
Anyways, dat werkt inderdaad zoals Juno zegt. (plus de andere mogelijke bijwerkingen zijn al genoeg om depressief van te worden :o) |
Het blokkeerd ergens,het fijne gevoel is er enigszins wel maar tot klaarkomen kom ik echt niet
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:33. |