![]() |
Muziek tijdens de seks?
Luisteren jullie naar muziek tijdens de seks? Wat voor muziek? Wat zijn je favoriete artiesten/bands waar je naar luistert terwijl je de liefde bedrijft met je vriend/in?
:) |
Nee, behalve als die toevallig toch al aan stond.
Mijn favoriete muziek voor tijdens de seks is niet anders dan mijn favoriete muziek voor tijdens geen seks. |
deathmetal. the usual crap
|
Steve Vai :) Soms dan, meestal hebben we geen aandacht meer voor de muziek :P
|
nog geen muziek gehad tijdens de seks...
misschien een ideetje voor de volgende keer :p |
Waco Jesus - Punch You In The Cunt. (y) :D
|
wat er toevallig op stond... vanmiddag stond iets jazz achtigs op... Maar we hebben ook een sexy lounge cd die we wel is opzetten... Maar aangezien we in de slaapkamer geen muziek hebben... verder niet veel
|
Er moet muziek op, vanwege de lawaai :o
Is heel verschillend, ene keer Tool, jamiroquai, Apc, Ambient of MArilyn Manson, het boeit niet echt..... :o :D Kan van alles zijn, zolang er maar andere geluiden zijn.... |
Eigenlijk hebben wij nooit muziek op dan.
|
Nou, het is al een tijdje geleden, maar als Air denk ik of Yann Tiersen of zo... Geen Barry White dat ligt er te dik bovenop.
|
Ik kán niet -luisteren- naar muziek tijdens seks, dan hoor ik alleen maar onze eigen geluiden.
Maar gegil en geblaat muziek (vocaal) stoort me nou wel weer erg, dus meestal zorgen we ervoor dat er relaxte 'chill-loungemuziek' aanstaat. (Als er uberhaupt dus al muziek aan staat). Wat voor een 'chill-loungemuziek'? Mja, verzamel. |
heiligschennis! sex tijdens muziek...
|
Poesje miauw kom es gauw ik heb lekkere melk [hihi] voor jou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet omdat ik de muziek mooi vind ofzo.
maar wel om het geluid tegen te gaan :) |
Mij lijkt Air of Shpongle wel wat.
|
Citaat:
En dingen als Massive Attack, Portishead, enz. |
Ik luister niet naar muziek tijdens de seks, als de radio aan staat dan is het om het geluid te verdoezelen wat wijzelf produceren, maar ik hoor het eigenlijk nooit.
|
Aphrodite - Karma Sutra :D
|
Axel Rudi Pell - Magic
Vooral de solo, gaat het tempo zo lekker van omhoog :p :D |
Ik luister uiteindelijk toch niet naar de muziek, maar er wordt (als er aan gedacht wordt) weleens een specifiek muziekje aangezet ja.
Geen voorkeuren, alles behalve muziek die ik absoluut niet wil horen en 'het' zelfs onderbreek om het af te zetten. |
Draait er niemand JC Chasez met All day long I dream about sex? :p
|
Fila Brazilia
Shpongle The dining rooms Truby Trio Tricky Dining rooms Air sushi club The herbalizer enzovoort. |
Citaat:
|
Altijd XFM.
Hmmm niet altijd trouwens. Ik vind met muziek fijn, maar zonder is ook prima. |
Kruder Dorfmeister is trouwens ook een aanrader (Y)
|
Wij hebben altijd de tv aanstaan tijdens de sex, of muziek. Wat dan ook dat ons geluid een beetje overstemt. :p
|
Citaat:
Forged in fire, formed in flame van Exhumed Involuntary Vaginal vermin slut van Lord Gore enzo? |
Citaat:
DE lawaai?:p jah tool, placebo, Nine inch nails (heerlijke geile stem heeft die vent:P) haha. maakt eigenlijk nie uit. kan ook zonder. |
bij ons ook altijd muziek, bij mij vaak punk, rock zoiets (foofighters, sugarcult..) , en bij hem metal vrijwel altijd (slipknot, staind, drowning pool enz)
|
Radio :o
(of toevallig net wat er in de CD speler zit :)) |
Tenacious D is geen aanrader :o
|
Citaat:
Alle Air cd's Pink Floyd - The Zabriski Point Session en rustige klassiek en jazz in het algemeen. |
Citaat:
|
Wij hebben het een keer geprobeerd met muziek op maar toen zijn we halverwege in slaap gevallen :D Voor mij hoeft het niet zo, veel te afleidend. Als we toch muziek draaien dan dezelfde muziek als die ik anders draai, alleen niet van die meezing muziek.
|
Seal is de max. Lekker rustig, brengt fijne sfeer met zich mee.
|
Ja, meestal een beetje smooth r&b a la Usher, Joe.
|
Citaat:
|
hiphop als a tribe called quest is trouwens ook do-a-ble
|
Citaat:
|
in de kamer onder die van jou zijn stemmen, bedden die tegen muren bonken en gilletjes en kreuntjes meestal hoorbaarder dan de muziek de je hebt opstaan, tenzij het knoertharde house-muziek is.
maar ik denk niet dat iedereen dat beseft. dus: iedereen die denkt lekker luidruchtig te kunnen zijn wanneer er muziek opstaat... think again. |
george michael, jewel..... dat soort shit
|
soul, jazz, drum'n bass (ambiant)
reggae |
Citaat:
|
Citaat:
|
tuurlijk luistere we muziek tijdens de sex ( nou jah bijna sex dan) maar wel muziek waar we allebei van houde
want anders krijg je tussen door zo van: doe asjeblieft andere muziek aan, anders ga ik niet verder. want je moet je wel fijn voelen bij de sex dus wel goede muziek aan he ;) is ook tip voor de rest trouwes:p laat anders je vriend of vriendin wat liedjes uitzoeken is meestal wel leuk voor hem haar en anders doen jullie liedje voor liedje als je teminste media player hebben xxx veel succes he;) |
Citaat:
enya en marco borsato is ook heel erg goede muziek hierbij:p voor ik ut vergeet :D ;) :bloos: :p :s |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:13. |