![]() |
wat vinden jullie??
wat vinden jullie??
Little child Little child Inside of me You deserve better Then to live with me And I can’t hurt you But I have to, I can’t have you You would never have a future You would never have a home I only can give you Lots of love, hugs and kisses But that’s not enough You deserve more I’m sorry, little child Inside of me Tomorrow you’ll be gone That’s what the doctor said And I’ll never be the same I’ll never see you, no-one will But from now on I’ll always be a mother. Klok de klok tikte Mijn twijfels weg Een nieuw uur werd geslagen Het uur van de waarheid Tijd om De wijzers van de klok Op angstloos te zetten en naar het tikken te luisteren mijn stem tikte de minuten weg ze luisterden ademloos naar mijn uur van de waarheid en nu weer de wijzers op normaal het tikken rustgevend de uren slaan voorbij |
nou het is ontzettend lang geleden dat ik op DOP ben geweest, je bent de eerste die ik weer eens beoordeel:)
over je eerste gedicht: ik hou niet echt van Engelse gedichten, maar deze vind ik mooi gevonden. Je geeft je gevoel er prima in weer en het loopt lekker. Alleen zou ik één ding veranderen: And I’ll never be the same I’ll never see you, no-one will But from now on I’ll always be a mom over de tweede: deze vind ik niet lekker lopen. hij is iets te simpel en de woorden passen niet lekker in elkaar. Je eerste vond ik beter! |
Die eerste vind ik erg mooi, het is heel herkenbaar (ook al heb je de ervaring niet :)) en in al zijn eenvoud gewoon goed
Die 2e vind ik minder... waarom zou ik eigenlijk niet kunnen zeggen :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:22. |