![]() |
even veel van elkaar houden.
Wat denken jullie.. Is het mogelijk dat je allebei evenveel van elkaar houd of is er altijd iemand bij wie het verder gaat?
|
jah denk wel dat het bij de een wat verder gaat dan bij de ander(bijvoorbeeld wie het uitmaakt, die heeft er blijkbaar geen lol meer in)
en de een laat het ook meer zien dat ie van iemand houdt, de een wat minder. kus my baby |
Ik denk wel dat er momenten zijn dat je evenveel van elkaar houdt, maar meestal is het denk ik de een ietsje meer, de ander ietsje minder en andersom.
|
Ieder doet dat op zijn eigen manier.
|
haha, mijn vriend en ik hebben altijd discussies over wie er meer van de ander houdt. Hij zegt dat hij meer van mij houdt dan ik van hem en ik zeg het andersom. Volgens mij houden we dus allebei verschrikkelijk veel van elkaar.
|
Je kunt dat toch helemaal niet meten?
Je kunt allebei heel veel van elkaar houden, maar je weet noiot wie meer van wie, aangezien ieder dat op zijn eigen manier toont.... |
Volgens mij is doet het helemaal niet ter zake of je evenveel van elkaar houdt. Lijkt me ook niet te vergelijken.
|
kan wel maar niet iedereen laat dat evenveel merken
|
Iedereen geeft een eigen invulling aan het begrip 'houden van'. Dus ik denk dat de kans heel klein is dat de invulling van dat begrip bij twee personen hetzelfde is of even ver gaat.
|
Ik denk dat er altijd wel een verschil is, niet in minder of meer......maar je kan nooit voelen wat iemand anders voelt. Houden van is een gevoel, een onbeschrijfbaar gevoel. Abstract. Je kan houden van omschrijven maar hoe weet je dat dat het zelfde is? Kan niet, je kan niet voelen wat iemand anders voelt. No way! Ik denk dus van niet.......:rolleyes:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |