Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Niet meer nat genoeg? (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1022491)

BelleRosé 24-11-2004 11:24

Niet meer nat genoeg?

Als mijn vriend en ik een tijdje bezig zijn, gaat het ontzettend pijn doen. Een branderig gevoel en dan moet hij echt stoppen. Het blijft daarna ook nog wel een tijdje doorbranden.
Kan dit te wijten zijn dat mijn "natheid" ofzo weggaat? Of zijn er andere oorzaken? En hoe is dit op te lossen?

AngelLena 24-11-2004 11:28

Dat is heel goed mogelijk. Als je even niet zo nat meer bent gaat het natuurlijk schuren als een idioot. Kan in dat geval beter even wachten en daar wegblijven tot je weer nat bent en dan weer verder gaan. (ondertussen natuurlijk wel doorgaan met andere leuke dingen :D)

BelleRosé 24-11-2004 11:30

Kan glijmiddel daar ook tegen helpen evt? Of gaat dat even snel weg als 'natheid'

Mo6 24-11-2004 11:38

jah gewoon een flinke fles glijmiddel kopen en die gebruiken...

MevrouwM 24-11-2004 14:01

Gebruik je een condoom? Bij mij gaat het ook altijd erg branden als ik het met condoom doe... Mss beetje gevoelig voor latex ofzo.

Anders kan het komen door de pil. Ik ken iemand die sinds ze aan de pil is erg droog wordt.

Of gaat het zo branden als hij al klaargekomen is. Dat is bij mij wel eens het geval. Dan is mijn natuurlijke glijmiddel verstoord :P.

Ik zou goed zorgen dat je echt nat genoeg bent voordat hij is je gaat. En zorgen dat je meteen stopt wanneer het pijn gaat doen, want dat kan niet goed zijn. Glijmiddel kan wel een oplossing zijn ja.

justhanna 24-11-2004 19:03

Citaat:

MevrouwM schreef op 24-11-2004 @ 14:01 :
Gebruik je een condoom? Bij mij gaat het ook altijd erg branden als ik het met condoom doe... Mss beetje gevoelig voor latex ofzo.

Hmz dat zou bij mij misschien verklaren waarom ik vaak droog werd en een branderig gevoel kreeg als we een condoom gebruikten...

MevrouwM 24-11-2004 19:23

Citaat:

justhanna schreef op 24-11-2004 @ 19:03 :
Hmz dat zou bij mij misschien verklaren waarom ik vaak droog werd en een branderig gevoel kreeg als we een condoom gebruikten...
Moet je het eens met een latexvrije condoom proberen (alleen die dingen zijn takke duur)... als je er dan alsnog droog van wordt, het het iig niet met de overgevoeligheid voor latex te maken.

kimmie 24-11-2004 20:30

Citaat:

MevrouwM schreef op 24-11-2004 @ 14:01 :
Of gaat het zo branden als hij al klaargekomen is. Dat is bij mij wel eens het geval. Dan is mijn natuurlijke glijmiddel verstoord :P.

hey dat probleem ken ik ook :o

Fragezeichen 25-11-2004 18:12

Ik heb juist dat ik op een gegeven moment tijdens het voorspel heel erg nat ben en als we dan niet redelijk snel daarna met het neuken beginnen dat ik dan ook niet meer vochtig ben en het ook niet meer word. Weet iemand hoe dat komt en belangrijker: wat je eraan kan doen? :)

juno 25-11-2004 20:45

Citaat:

-nurvana- schreef op 24-11-2004 @ 20:30 :
hey dat probleem ken ik ook :o
Na onze eerste keer, waarbij we de hele nacht doorgegaan zijn, en de volgende dag ook, had ik echt enorm last. Schraal, branderig en vreselijke afscheiding.

Dus ik dacht al dat hij me met iets besmet had, (ik was echt laaiend) maar ik reageer zo op zijn sperma.

sofie3 26-11-2004 14:45

Ik denk dat wel meer meiden hier last van hebben. Ik kan soms bere-nat zijn tijdens het voorspel, en na enkele minuten tijdens het echte vrijen helemaal opdrogen. Als we er dan mee stoppen, weet ik uit ervaring dat hij er door de droogte achteraf helemaal niet meer inkan. Wij gaan dus gewoon door, doet inderdaad heel even pijn, maar in de meeste gevallen gaat de vochtproductie gewoon weer verder net zo snel als het allemaal gestopt was.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:40.