![]() |
Echte Gothic Muziek
Ik zoek echte angstaanjagende muziek. Titels, artiesten of albums noem maar op. Ik moet wel geen rock muziek of iets industireel ik wil pure angstaanjagende muziek. Noem wel geen soundstracks van games zoals diablo of andere of van films zoals bijvoorbeeld van helsing want dat heb ik allemaal al :) hoop dat jullie mij kunnen helpen met angstaanjagende muziek te vinden. Groetjes van Michel.
|
Angstaanjagend?
De nieuwe kerstsingle van de de Tokkies Serieus: 5 minute grind - who needs guitars anyway |
Citaat:
|
sopor aeturnus
|
Citaat:
|
Dropdead - Idiot Icon :D
|
halloween soundtrack :P
gothic muziek is niet angstaanjagend. |
Lustmord
|
of muziek van jaren 70 italiaanse horror films
|
Missy Eliot, vrij angstaanjagend (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
In het genre van gremlins mag ook maar het liefst zonder zingen in engels. Mag wel zoals era of gregorian zijn... |
elend? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal het proberen.
Echte donkere en angstaanjagende muziek die wellicht voor sommigen onder ons als Gotisch te omschrijven is, kunt een ieder van u hier vinden: http://kvlt.joakimhelvete.com |
Citaat:
|
Citaat:
Gothic en angstaanjagend? |
Echte gothic muziek is Bauhaus. Maar dat is niet bepaald angstaanjagend (wel erg vet).
|
marylin manson
|
Citaat:
|
cannibal corpse
|
satanic surfers
|
Citaat:
|
Citaat:
|
within temptation
|
Citaat:
|
|
Anorexia Nervosa. (y) :cool:
|
Knights In Satans Service.
|
Ik zou zeggen dat je wat muziek moet opzoeken van Danny Elfman. Heeft o.a. Sleepy Hollow en Batman Returns gedaan.
|
Citaat:
ps volgens patronaat is 'asrai' oid ook echte gothic muziek (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bedoelde eigenlijk patronaat, maar ik heb het al via google gevonden. :bloos:
|
\m/ HIM \m/
|
brutus :D
Nee dat is nieteens muziek te noemen... Probeer anders http://home.epix.net/~wallison/corelist.html (op google gevonden). |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Briseïs weet hier héél veel van af... :rolleyes:
Ik helaas niet. |
Citaat:
|
Misschien moet je gewoon in een klassieke muziek winkel vragen of ze je verder willen helpen. Beetje Barok ofzo moet je dan volgens mij hebben.
|
Citaat:
|
Devil doll
|
[QUOTE]Hagel schreef op 24-11-2004 @ 18:58 :
Devil doll [/QUOTE is dat klassieke of semi klassieke horror |
Dark Ambient idd, of de wat leukere gothbandjes: the Legendary Pink Dots is aanrader.
Verder is Ryoji Ikeda mijn irritante artiest van de maand, als je dat hard zet word je echt misselijk. Ik wil je wel wat sturen als je wilt. Ja, dat is wat je zoekt, shit. |
Citaat:
|
Dargaard.
|
Aan je nickname te zien zal de homoerotische band Cradle of Filth je wel bevallen.
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:56. |