![]() |
[GSM]Ngage QD
Dag mensen, ik heb een probleem.
Mijn telefoon valt regelmatig uit, ook met volle batterijen. Dan kun je hem alleen aankrijgen om hem even aan de oplader te doen. 1 seconde is genoeg, dan gaat ie aan en als je hem er adn gelijk weer uithaalt kan ie weer de hele dag door. Dat is natuurlijk heel irritant als je niet thuis bent en ik vroeg me af waardoor het kan komen. Ligt het aan mijn batterijen? Ik wil het eerst zeker weten want een batterij kost bijna 40e's. alvast bedankt |
kwestie van proberen.
|
Advies vragen van een telecomzaak en als het niet opgelost is met de (door hun aangerade) nieuwe batterij, breng je hem terug :)
|
dat had ik al geprobeerd maar ze zeiden dat t dan niet geaccepteerd zou worden.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
garantie? gewoon laten opsturen
|
ik heb hem overgekocht van iemand anders, via marktplaats. k denk dat ik hem niet meer kan vinden :(
|
Citaat:
|
Citaat:
als je een nokia niet me bon hebt kom je niet ver, als je er ook nog 'duistere' zaken mee uitvoert (en zover is dat de reden voor een n-gage, lekker gamen ;) ) dan is de garantie ook niet geldig... daarnaast vallen batterij problemen er ook nooit onder... ja zou kunnen kijken of je een 'namaak' accu kan regelen ergens, dat drukt je kosten (maar niet de kwaliteit |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:55. |