![]() |
schokkend...
Wie zou jij eens stevig willen chokeren? (en waarom?)
ts begint: De broers vn mijn lief gaan altijd 'neuk' geluiden maken als we samen op zijn kamer zijn. Ze zien mij als een schattig meisje... Ik zou best wel eens zelf luide seks willen hebben als antwoord daarop. dat zal ze leren :evil: |
Mijn ouders natuurlijk, het duurt tenslotte nog 3 dagen voordat ik volwassen ben, dus ik moet nog even gebruik maken van de puberteit.
|
:evil: Mujahideen die me een nepmoslim vond door hem in het arabisch verot te schelden :mad: :o
|
:D
Ik zou weleens aan het eind van een lesuur de omroepinstallatie van school over willen nemen. "Raus, laufen, laufen, schnell!!" |
:D
Wat ben je soms toch heerlijk gemeen :D (y) Eeumz.... Volgens mij is iedereen al een keer geshockeerd door mij :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
oversext kind :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ben ik al :o :( En ook braaf :bloos: Me opa en oma, en dan laten zien wat voor rotjong ik eigenlijk ben. :P |
ik zou echt met plezier nog een keer mijn leraren op de basisschool, die altijd dachten dat ik zo'n braaf jongetje was, of de pastoor van de kerk in mijn woonplaats willen shockeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
jij, zomaar over seks beginnen op de kantine :eek: |
Citaat:
ik weet zeker dat jij preutser bent dan ik :nono: |
Gisteren was ik trouwens schokkend in de Albert Heyn, zonder het zelf te weten. Ik hoorde gisteravond van iemand die daar werkt dat hem was opgedragen 'die verdachte klant met dat lange haar' in de gaten te houden. :o :d
|
Citaat:
Pm me trouwens eens terug |
en mijn ouders staan natuurlijk voor zich, maar die heb ik al genoeg geshockeerd de laatste tijd heb ik zo het idee.
|
Citaat:
''die verdachte klant met dat lange haar, en die joint in zijn mond'' :P Mijn werk, daar zou ik wel is iets shockerends willen doen :cool: |
Owjah ik heb onze imam trouwens ook genoeg geshokeerd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
je hebt gezegd dat je al met 120 mannen naar bed was geweest voor je huwelijk? :eek: |
Citaat:
Ik was al verdacht toen ik binnen kwam. Daarná pakte ik pas een pakje plantaardige margarine en begon ik ingrediëntenlijstjes van allerlei producten te lezen (uiteindelijk ben ik weggegaan met slechts dat pakje margarine). ^_^ |
Citaat:
^99 |
Citaat:
*stoute solero* :nono: |
Citaat:
Hehe :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: :eek: :eek: :eek: |
Citaat:
|
Mijn volledige school. Ik heb het behoorlijk gehad met ze ;) :D
|
pssst makelville, machiavelli komt wel weer terug
|
Citaat:
|
Citaat:
Owh zei nog niet :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zei as in, zij :o |
beter langharig dan kortzichtig
en nu weer ontopic kinders :nono: |
Citaat:
|
Citaat:
het komt erop neer dat ik best begrijp dat mensen jou aanzien voor langharig werkschuw tuig ;) |
Citaat:
ik ben eigenlijk best benieuwd.. perseus wat doe je dan voor werk? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mij ex manager, maar dat is al gelukt. Lang leve de KARWEI intercom systeem. Pakt een soort telefoon daar en bel 99, and have fun (y) :evil: :D |
Citaat:
en verder: oeh :cool: wat heb je door de telefoon geroepen? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:31. |