![]() |
[reason] BURN BITCH! (beta)
|
Ik weet niet wat het is, maar ik heb altijd het gevoel alsof ik naar een achtergrond melodietje luister als ik jouw muziek beluister.
Dus, vocals er overheen...of je moet rpg'tjes van soundtracks gaan voorzien...:o |
Wat Haligh zegt: vocals.
Verder klinkt hij best goed :) |
dan ga ik maar eens een tekstje verzinnen
|
Citaat:
|
Citaat:
LOL BUUARRRGHNNN BIIIRRRGGHTCH |
Gheghe...grunten zou het een stuk minder lieflijk maken...
De muziek spreekt me helemaal niet aan, helemaal omdat ik het een erg hoog Milk Inc. gehalte vind hebben :(...maarruh, wel leuk als deuntje voor Settlers 5 ofzo...offuh Zelda 4: The Gaytkeeper...ofzo |
ten eerste; je luistert teveel postal service - the district sleeps alone tonight ;)
best ok, melodie is niet echt catchy dus misschien kun je een pakkende zanghook ofzo bedenken, lijkt me wel een goed plan. ohja het basgeluid mag wel wat interessanter, maar is verder niet echt slecht ofzo. |
haha ok bedankt.
|
ondertussen beta 3 al, vooral alles nog eens geequalized en de bassdrum getweakt
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dit is echt zo'n game muziekje,
echt achtergrond muziek, stelt niet heel veel voor |
vandaag nog een artiest gehoord die ook bezig was met game tunes enzooi. Fuck hoe heette die ook alweer . ahja http://www.lo-bat.be/
|
Niet luisteren naar andere mensjes hier hor :nono: Je kan niet te veel naar Postal Service luisteren.
Wederom een vet nummer! Alleen zou het denk ik wel fijner klinken als er op een gegeven moment echte drums in terecht kwamen. Zo klinkt het nog wat hol. En als je ergens een dromerige franse of scandinavische zangeres weet op te graven is het helemaal af (y) :) |
Rutger, ik durf niet te luisteren.
|
Citaat:
Ik vond veel van je andere werk beter, Rutger. Henk Mul ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
oe ik ben momenteel bezig met een spelletje in flash (y) als het zover is zou je der dan muziek voor willen brouwen? :D
|
Precies wat ze al eerder zeggen, lijkt beetje achtergrondmuziek, vocals! :)
|
Klinkt al stukken beter dan je vorige (y) Zit wat meer structuur in, beter geëqualised, Vocals zouden een hoop goed doen ;)
|
Het nummer zit goed in elkaar,...maar soms zit er te veel in. Het wordt daardoor rommelig. Zelf zou ik ook iets meer van de bas laten horen, zodat het ritme goed ondersteunt wordt, dat valt nu af en toe weg...
succes |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:35. |