![]() |
Wat zijn jou walgelijke gewoontes?
Ik geef toe ik kauw kauwgom als een koe......
|
Dat ik slechts 1 keer in de maand mijn kamer stofzuig.
|
Dat de laatste keer dat ik mijn kamer heb opgeruimd ergens in juli was.
|
wat N00dles zegt :)
|
Wat iedereen hier tot nu toe heeft gezegd.
|
wat perseus zegt :)
|
Citaat:
|
Ik knip mijn nagels haast nooit
per piacere ga mijn topic niet verkloten :o |
Dat ik in een vuilnisbelt leef met overal aangekoekte bekers en borden om mij heen.
|
Oh en als ik de deur niet uitga poets ik mijn tanden niet dus ik stink nu gigantisch uit mn bek (y)
|
Citaat:
|
En het walgelijk daarin is dat ik me er niet aan stoor :eek:
|
Citaat:
|
Bordjes en schaaltjes en kommetjes waar ik van/uit heb gegeten, stapel ik op op mijn bureau en laat ik staan aankoeken.
De prullenbak leeg ik ook nooit, waardoor de helft er nu naast ligt. Mijn kleren laat ik altijd op een hoop op mijn bed slingeren. |
Ik ben ook nog chaotisch, ik heb in de afgelopen zomer besloten voortaan maar geen agenda meer te kopen omdat ik m'n agenda steeds kwijt was (één keer zelfs twee maanden) en er sowieso al niet in keek (wat op een gegeven moment als gevolg had dat ik er ook niet meer in schreef).
|
Ik kauw op mijn nagels en spuug ze dan zomaar de kamer in, ik peuter graag in mijn neus, ik pulk aan alles wat ook maar een pukkeltje zou kunnen worden, ik verschoon mijn dekbed vrijwel nooit, ik stofuig nog minder, Ik laat boeren op commando en ik krab graag aan m'n kont...
|
Citaat:
|
Ik heb maandag iets met iemand afgesproken voor morgen, terwijl ik morgen jarig ben. Ik was m'n eigen verjaardag vergeten. :D
|
mijn kamer is zo'n grote teringzooi dat ik het vermoeden heb dat er nu muizen bij mij inwonen
|
Ik blaas mijn jointrook regelmatig uit in het gezicht van andere mensen.
|
Citaat:
|
Ik bijt nagels.
|
ik neuspeuter graag
|
Citaat:
|
Ik heb geen walgelijke gewoontes (hm mijn walgelijke gewoonte is dat ik er geen heb) :o
|
Ik bijt nagels
Ik kauw kauwgom met mijn mond open ik kan goed boeren :bloos: |
Ik ben eigenlijk perfect.
|
Citaat:
En je laat de bril omhoog staan van de wc En je loopt in je blote kont ongevraagd door het huis, dás pas walgelijk. :cool: |
Ik heb sommige plekken in mijn kamer al 2 of 3 jaar niet meer afgestoft.
|
Citaat:
|
dat ik nooit zin heb om mijn bed te verschonen..
en mijn zware hoogpolige taptijt te stofzuigen.. |
Citaat:
Zo heb ik nog een mooie anekdote. Ik ben jarig in de zomervakantie (27-07), en op die dag waren we op vakantie in Italië, heerlijk zonder besef van tijd. Maarja, jarig is jarig en elfjarige jochies zoals ik toen was hechten nogal veel waarde aan hun verjaardag. Anyway, we gingen dus mijn verjaardag vieren, maar later hoorden we van de buren dat we het een dag te vroeg hadden gevierd. :D 's Avonds nog maar een keer extra uit eten gegaan. (y) Anyway, slechte gewoontes: - Lui. - Kortaf. - Laks. Vast nog wel meer, weet ik zo even niet. |
Ik bijt nagels, hou deuren open voor andere mensen, groet medeweggebruikers, k maak mn huiswerk :o
|
ik praat teveel in en tegen mezelf
|
-Wakker worden.
-Opstaan. -Douchen. -Ontbijten. (al sla ik deze gewoonte af en toe over) - -Mijn OV flapperen voor de buschauffeur. (ja dat gat er tussen is gewoonlijk elke keer een verrassing) -De intercity. -School. -De intercity. -Wachten op de bus. -lopen (of de bus nou komt of niet) -Uitstappen bij een nietbestaande halte. -Door de voordeur naar binnen. -Eten -forummen -Slapen -Ga terug naar start. Te walgelijk voor woorden gewoon. |
nagelbijten
en ik kan er niet vanaf komen :o |
Oja en mijn hobby is het luisteren naar filemeldingen :O
|
Citaat:
|
het constant corrigeren van grammaticale fouten en dergelijken en dan zelf nauwelijks uit m'n woorden komen, en dingen typen als weide in plaats van wijde :o
en zo nog veel en veel meer, maar als ik dat ook hier neerzet.... :eek: |
Ik vind het constant corrigeren van grammaticale fouten en dergelijken geen walgelijke eigenschap. Deze bezit ik zelf ook en ik ben er trots op.
|
Citaat:
|
Taalpurisme is iets om trots op te zijn. Ik kan me rot ergeren aan domme fouten als d/t, "als mij", "zo wie zo" of 'eens -> is' (n)
|
Uit stres nagels bijten.
Gapen in iemands gezicht zonder mijn hand voor mijn mond te houden. |
Citaat:
kan er echt niet tegen, jouw en jou fouten en dat soort dingen. zo moeilijk is het toch niet? (maar okay, alles wat je kan is niet moeilijk) |
Ja, ik ben ook wel een taalpurist, maar ik probeer me in te houden ;p. Maar dat is niet echt walgelijk, wel irritant.
Verder kan ik niet echt wat verzinnen. |
Citaat:
Docent: "En dan is het de bedoeling een multiple user interface te designen die users kan supporten in hun command inputs" Meervoudige gebruikers! Ontwerpen, gebruikers, ondersteunen, ingevoerde commando's! GVD! |
- Als ik een stuk tekst voor mijn neus krijg (ik val meestal niet over zinnen :p) dan ga ik automatisch alle fouten eruit halen.
- Ik wil altijd gelijk hebben (tenzij ik twijfel) - Ik kan het niet hebben als er 'iets' alleen overblijft. dus moet alles minstens met twee zijn. De categoriën verschillen gelukkig. - Ik zit op een dag meestal meer achter de computer dan dat ik slaap. |
Een CDA-stemmer vond mijn commentaar 'walgelijk politiek correct'. Ik vond het wel een compliment. :D
|
Ik ben ontzettend egocentrisch.
:o |
ik rook
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:33. |