![]() |
De lekkerste, fijnste, beste keer ooit.
Beschrijf hier jullie lekkerste, fijnste, beste keer ooit. En wat raad je men aan...
Als hier al een topic over is, of t komt overeen met een topic, gooi maar dicht dan... |
bij ons is het altijd even spectaculair!
|
Citaat:
|
die moet nog komen :( :o :)
|
Ik weet het wel. :bloos:
|
Als we een super vrijpartij hebben gehad, is die een week erna weer verbeterd :bloos:
|
Toch wel die ene keer buiten en die wilde keer met een onbekende :p
Ja die 2 zijn het beste! En die waren ook echt het langst en wildst.. |
kerstavond 2000 lang geleden alweer maar erg prettig
|
De laatste keer voordat het uit ging (bewust).
Toen het na 10 dagen uit, weer aan ging :o Emotionele seks is nog altijd het lekkerste (y) |
meerdere keren denk ik, maar gisteravond ook! :)
|
De eerste keer en de laatste keer. ;)
|
Die van 3+ uur lang waarin we allebei vaker dan ooit kwamen..respectievelijk 7 en 11 keer..jezus..
|
goedmaakt seks...
|
Citaat:
|
Die vrijpartij die 's nachts bij het naar bed gaan begon, en met wat pauzes om te drinken en nar de wc te gaan, doorging tot half 6 smiddags de volgende dag(toen dr moeder riep of we nou tog GVD eindelijk eens het bed uit wilden komen omdat het eten klaar was)..
Dan ben je egt vermoeid, maar zeker voldaan;), net zoals Radbout zegt. Stond er versteld van dat ut me 8x lukte:O.. Maar of dit nou met stip bovenaan staat, i dunno.. Emotionele sex is ook zeker (Y).. nja, het blijft je iig altijd bij.. Op het moment is de beste x dan maar de eerste x dat ik met m'n nieuwe vriendin naar bed ging, geweldig :bloos: :D |
Hmm, dat zijn er toch best wel veel, kan ik zo niet een keuze uit maken. Laatst nog, geweldige seks op de grond voor het kacheltje, nadat we eerst de bank al helemaal hadden gehad. Was echt super toen :o
Maar eigenlijk is elke keer weer de lekkerste, het wordt steeds beter :bloos: :D |
hmmm... nou tot nu toe. Denk die keer dat we samen voor de schuifpui (6meter lang) belanden..emotioneel.. Duurde lang.. was lekker.. en goh verdient en wel nadat we elkaar tijdens het kijken van een film waar m'n moeder bijzat elkaar al zo'n 4/5uur op zaten te geilen.. toen zij eenmaal besloot om maar's te gaan slapen, en wij te lui waren om mijn bed op te zoeken.. :o
zijn we maar tot half 4/4uur doorgegaan op de plavuizen:s overigens kreeg ik de volgende dag wel een vies knipoogje van de buurman die zei: Zo meis.. hij wist het wel tot een goed einde voor je te brengen hea;) "uhh ja..." |
Citaat:
|
Citaat:
Maar eerlijk is eerlijk, die gedachte schoot mij ook wel gelijk te binnen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kan niet echt kiezen, zijn wel meerdere keren geweest.. Maar de laatste x was wel 1 van de lekkerste en beste denk ik..
|
die keer met mijn huidige vriendin toen het nog mn ex was en we elkaar na het uitmaken al ruim een maand niet meer hadden gezien. we zaten dus allebij te kampen met nogal veel frustraties waarvan we de schuld van het grootste gedeelte natuurlijk allebij lekker bij de ander hadden gelegd. maarja we houden er bijden niet van te laten merken wat we nou daadwerkelijk voelen, dus na een maand uit elkaar zijn belt ze me op. we spreken wat af, het is (mischien ietwat geforceerd) gezellig en ze blijft maar slapen. wat begon als een nachtzoen werd toen een heus sexfestijn. we hebben toen, nonstop (nee écht, serieus zonder ook maar een moment langer te stoppen dan strict nodzakelijk was voor het veranderen van standjes), echt een dik uur geneukt (zo'n 71 minuten lang pompen volgens mijn wekker. ik houd het stiekem altijd bij) in totaal was het zo'n twee en een half uur sex. mijn god wat had mijn arme lul spierpijn zeg, de volgende ochtend, ik heb hem 2 dagen nauwelijks overeind kunnen krijgen.
vaak klaarkomen vind ik eerlijk gezecht minderwaardig aan lang sex hebben. de eerste keer kom je toch het lekkerst klaar en hoe langer je het inhoud hoe beter het wordt. maar voor zo ver ik me kan herrineren staat mijn record op 8 keer in eer dag |
Pfff, das een moeilijke...
De enige die mij echt is bijgebleven is met mijn toenmalige vriendin in de zomernacht buiten onder een heldere hemel bij volle maan :o (maar dat was meer het moment) Verder is er geen 'beste' keer omdat het gewoon van mijn bui op het moment afhangt wat ik het beste vind :o |
Ik zou het echt niet kunnen zeggen... laatste keer (dinsdag avond) was het heerlijk, we hadden het alweer een weekje niet gedaan.
Het wordt gewoon steeds lekkerder eigenlijk... |
Meerdere keren, meeste ook de 'emotionele' keren.
Laatste, en ergens begin dit jaar. |
De afgelopen keer was toch wel errug prettig:):o *goedmaakseks, weliswaar*
|
die keer waarin alles zonder 1 woord te zeggen ging. van kijken via vrijen naar naast elkaar in slaap doezelen..
|
Op de nachtboot van Rotterdam naar Harwich. Met een Belgisch meisje (dat zijn toch de liefste/mooiste/aardigste/geilste :bloos: ), buiten bij de railing. Was wel wat ingewikkeld maar wel heel bijzonder....
|
Vreemde Oezbekistaner kwam langs, nog nooit gezien nooit gesproken
ik had me voorgenomen: geen seks vandaag maar hij was zooooo lekker :D |
Citaat:
Ik zie het al voor me... "Hoi, ik ben Oezbekistanees, n**ken?" :D |
Citaat:
En hij sprak goed Nederlands hoor én Russisch. |
Citaat:
|
seks is een universele taal.
|
Citaat:
|
Mm moeilijk.... Ik denk met mijn eerste ex, toen ik het min of meer uit had gemaakt. Was erg emotioneel en superlekker daardoor! En een keer met mijn vorige ex, toen ik ontdekte dat het zó lekker was wanneer hij in me kwam als ik bijna kwam met masturberen... :o
|
Toen mijn vriendin 2 weken naar Zwitserland was geweest en wij elkaar weer zagen :o
|
De afscheidsseks die ik had met mijn toenmalige vriendje, op de avond dat we uit elkaar gingen. :bloos:
|
Gister <3333333
|
Goed.maak.sex (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die keer dat mijn vriendje na afloop zei:
"jezus. Ik weet niet wat ik moet gaan doen. Op me kop staan ofzo :| " |
Die ene keer dat we de dekens maar op de grond hadden gelegd omdat het bed toch eigenlijk te klein was en teveel kraakte:P
|
leuke AedM-sig.
|
afgelopen zondag :bloos: echt niks beter dan die keer.. alles bij elkaar.. liefde, passie, verlangen.. geilheid :o
(y) meer, meer, meer! |
Citaat:
|
owh het is altijd fijn en lekker en goed, ik kan gewoon niet kiezen :o of toch misschien die keer dat hij bijna letterlijk de hele nacht doorging...
edit: my friend is a beast :cool: be jealous girls |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:37. |