![]() |
Internationale organisaties en internationale betrekkingen
zijn er mensen hier die dit studeren?
ik denk er over na om het te doen.. paar vraagjes: - ligt het niveau ec erg hoog? - als ik engels zou kiezen als taal, wordt dat dan lastig als je het waarschijnlijk met een zesje gaat halen? - tips voor andere opleidingen die hier aanverwant aan zijn? alvast bedankt.. :cool: |
Zoek anders een op 'internationale' in de zoekmachine...
|
Ik ga het misschien ook studeren, morgen een meeloopdag! :)
|
ik ga het ook misschien studeren en ga naar een voorlichtingsdag in februari. (alleen jammer dat het zo ver weg is, als je in Rotterdam woont...)
|
volgens mij was hier ook al eens een topic over? Daar heb ik iig geantwoord dat m'n broer et doet en dat er erg veel mensen afvallen enzo..
|
Ik heb vandaag een meeloopdag gedaan en het lijkt me wel een interessante opleiding, alleen ben ik bang dat het niveau erg hoog ligt en ik weet niet of ik dat wel aankan. :s
|
het niveau van de hele opleiding? of van bijvoorbeeld economie ofzo? ik weet eigenlijk pas sinds kort over deze opleiding, en was te laat voor de inschrijving van de meeloop dagen, dan maar die in februari..
welk profiel doe je dan, Lisanne? |
Een vriendin van me wil dit waarschijnlijk gaan doen. Moet je Experiment ff pmen, kan je er gezellig over praten. ;)
|
Het niveau van de opleiding, het hoorcollege was af en toe moeilijk te volgen vanwege het taalgebruik van die muts. :|
Ik heb trouwens E&M gedaan en ben dit jaar begonnen met IE&B aan de RUG, maar daar ben ik vroegtijdig mee gestopt. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |