![]() |
Hoe niet te gedragen als zwarte piet...
Ik zat ff gezellig met N00dles te msnen over mijn optreden als Zwarte piet, en teon kwam hier het volgende gesprek uit:
N00dles zegt: was er geen plek om die pepernoten bij te vullen? Marit zegt: jawel, we hebben drie keer bijgevuld Marit zegt: toen hadden we er genoeg van, gemekker N00dles zegt: haha N00dles zegt: tegen al die kindertjes: we hebben genoeg van dat gemekker van jullie! Marit zegt: precies Marit zegt: oja nog iets: WE BESTAAN NIET! KIJK MAAR! *haal verf van hoofd* N00dles zegt: kijk ik ben Michael Jackson *stroopt mouwen op* Marit zegt: kijk, en mn haar laat ook los N00dles zegt: en sinterklaas' baard ook! Marit zegt: zo, en nu opzouten! N00dles zegt: en ohja! pepernoten kunnen long- en hartklachten veroorzaken, eet ze lekker! Marit zegt: en bovendien word je er nog vetter van dan je al bent! HA! Marit zegt: en als je nou niet uitkijkt jatten we je geld ook nog mee Marit zegt: en sinterklaas is verdomme al 2000 jaar dood! N00dles zegt: 'en denk je nou écht dat een schimmel door de schoorsteen past? je hebt zelf schimmel op je hersens!' Marit zegt: jullie zijn allemaal racisten! en generaliseren kunnenjullie ook...denk je nou echt dat ze allemaal hetzelfde heten het hetzelfde eruit zien, kom nou N00dles zegt: vieze slavenuitbuiters zijn jullie kinderen! Marit zegt: een beetje een bejaarde man door een schoorsteen laten kruipen Dus, vandaar...Doe mee :P |
watte?
|
hij gaat dicht gaan :|
|
En nu?
|
iksnaphetniet
|
Ik ben benieuwd hoe lang deze het uithoudt :)
|
Hm..laat maar...wij wilden het even met jullie delen en we hoopten dat jullie even mee zouden doen met hoe je je niet moet gedragen als zwarte piet zijnde...nou ja, niet dus.
|
al 5 min (y)
|
Citaat:
|
Ja, vet goed..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hm.waarom wil die titel niet veranderen...*vloekt*