![]() |
Uitgaan op dinsdagavond
Waar kun je op een random dinsdagavond leuk uitgaan in het midden van nederland? En dat mag lopen van een show van een leuke band, een drumnbass feest tot een leuke kroeg...
|
(Ik ben gister uitgeweest in Tilburg en dat was gewoon goed druk. (y) )
|
1 euro bier kkroeg
|
Citaat:
|
nah lijkt me niet dat ze ergens vast leuke bands iedere dinsdag programmeren.. dus gewoon de bekende sites in de gaten houden er is bijna iedere dag wel wat te doen...
Feesten en kroegen heb ik geen verstand van eigenlijk :) maar lijkt dinsdag me ook niet de meest bruisende avond. |
Citaat:
|
Op dinsdagavond is Internet het drukst in Nederland.
Dat zegt genoeg. |
Citaat:
|
Gisteren in de pizzahut in ROTTERDAM was het goed te doen in ieder geval.
|
Citaat:
|
Jups.
|
Ik ga trouwens niet echt uit op dinsdag, tenzij er toevallig een of ander studentenfeestje is. Aankomende dindag ook een psychologiefeest van de uva in Amsterdam geloof ik.
|
keileweg.
|
in hengelo is st.louis altijd open
en er zijn soms concerten op dinsdag (hc) in innocent. |
altijd cafe de bijstand.....
op woensdag is het nogbeter: vodka woensdag... edit: in nijmegen edit2: en fatsoenlijke muziek (y) |
In tilburg kun je inderdaad elke avond wel terecht. Druk zou ik niet zeggen, maar leeg is het ook zeker niet.
|
Ligt eraan in welke kroeg je zit. Ik ben nog nooit in Kandiski geweest terwijl 't niet druk was.
Maare, ik zat volgens mij dinsdag in Bolle (vraag me niet waarom!) en daar was 't vol. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:11. |