![]() |
Warhammer 40K Game
Is het goed? Genoeg om te kopen?
|
de review in de pu was cker goed, maar ik dnek dat je als je geen fan van warhammer bent bter een andere rts kan kopen. ben je echter fan dan ben je op dit moment voor de winkel aan eht liggen om het te kopen als de winkel open gaat
|
Citaat:
|
Probeer de demo
|
Citaat:
dan zit kan jij deze post nu dus nie lezen aangezien je naar de winkel aan het fietsen bent :P . Maar ff serieus het schijnt een vet goede game te zijn, maar zoals koning zegt probeer gewoon ff de demo |
ik zou gaan voor rome total war (y)
|
komt die hier nou pas uit?
heb die een paar maanden terug al uitgespeeld :o |
^ nerd...
|
^ noob...
Ik heb het spel voor 10 minuutjes gespeeld, en de eerste impressie is 'wel cool' Helaas is dat niet goed genoeg voor mij, dus heb ik het er weer afgegooid. Maar ik denk dat warhammer fans wel hun lol op kunnen met dit spel. |
We hebben het hier over DoW?
Want er zijn meerdere versies van Warhammer 40k :o |
er is maar 1 computerspel van............ :rolleyes:
|
Citaat:
|
de nieuweste :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind hem wel leuk, single player is te kort. maar multiplay is wel leuk, en er komen leuke maps uit, zoals warcraft III, ik hoor dat ze eens de
Azure Tower defense van warcraft namaken, want die map is heerlijk vooral met z'n alle op een lan. :D |
Citaat:
|
echt een mega super goed spel
|
Hij is zéér goed, en helemaal niet alleen voor warhammer fans. Het is een rts van topniveau, met name door de manier van resource management (supply points vasthouden).
|
alleen zeer weinig units, tja je kan ze allemaal zelf upgraden, maar jah dood is dood :P
Geen zin om steeds alles aan te klikken. Maar jah, ben verwend denk aan Generals, Red Alert ,etc. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:39. |