![]() |
Geen ziel die beter weet
Ook zij zeiden dat er meer was,
want de lucht sneedt diepe gaten in haar stof, geen zucht die schreeuwt want gras was al wat was. Radeloos wordt je ervan, keuzes maken over diepe gronden, die geen woorden kennen. Maar wat als mijn hart niet zegt wat mijn verstand me geeft dan pas rollen mijn tranen echt. En geen ziel die beter weet... |
En dan zegt mevrouw, dat ze geen dichter is.... :eek:
Je weet dat ik een fan ben! |
sneedt moet sneed zijn en wordt moet word zijn. :)
Verder vind ik 'm mooi. :) |
Ik vind het mooi, herken er ook heel veel in. Wat knap hoe je dat op papier heb gezet, dat was mij nog niet gelukt! Het verschil in toon in je verschilende strofes vind ik mooi, het geheel leest ook lekker. 1 ding: ik vind die drie puntjes op het eind niet echt iets toevoegen, die zou je naar mijn idee beter weg kunnen laten, dat staat op een of andere manier wat overtuigender.
good job though(Y) |
Ook zij zeiden dat er meer was,
want de lucht sneed diepe gaten in haar stof, geen zucht die schreeuwt want gras was al wat was. Radeloos word je ervan, keuzes maken over diepe gronden, die geen woorden kennen. Maar wat als mijn hart niet zegt wat mijn verstand me geeft dan pas rollen mijn tranen echt. En geen ziel die beter weet. Tjee dat waren geen kleine foutjes!Maar hier de nieuwe versie :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:55. |