![]() |
Nieuwe THC (ft. Mr Probz)
THC ft Mr Probz - Hooligan Cross
Wat vinden jullie ervan? Ik vind het zoals gewoonlijk weer es dikke prut. Valt me tegen van Probz dat hij shit met THC doet. Hoedanook, hij is wel degene die de track redt van gedelete worden van mn harde schijf. Waddop met die gabberbeat trouwens? Ik heb het gevoel dat deze track het beter zou doen bij Nightmare in Rotterdam deel zoveel dan bij een Bassline. Ps. Probeert RBDjan ons wat te vertellen door zichzelf "RBDjan de rugdekker" te noemen? |
the hope conspiracy (y)
http://the.honoluluadvertiser.com/da...12/en07a_b.jpg |
andere thc denk ik :(
|
ik vind die beat wel vet eigenlijk..lijkt wel een beetje op Dizzee :)
wil niet zeggen dat THC hierdoor geen vernedering voor de hedendaagse muziek meer is.. |
ik vind die track nog wel redelijk dope, alleen jammer van die tuindorp hustla click (n)
en idd die beat, zwaar dope, maar van die nerds als THC trekken dat helemaal uit z'n context, dit mag eigelijk alleen dizzee;) dadelijk gaan allemaal die allochtonen-hoppers dit nadoen :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
enige nummer van thc wat ik tot nu toe het luisteren waard vond was wil je weten hoe het voelt. Mr Probz ken ik niet, ben m nu aan het downloaden, ben benieuwd :)
edit; waardeloze shit :| |
vind t best grappig, eigenlijk
|
Citaat:
|
Het gebruik van andere instrumentalen is tegenwoordig wel gewoontjes, immers kubus (als voorbeeld) was tot voor kort ook geen hiphop producer maar techno etc
thc, ze kunnen wel songs maken maar ik voel me er niet tot aangetrokken |
Citaat:
|
Mja, ik vind thc gewoon de gangstarappers van nederland, als op van dat gangstagebeure kickt, kan ik wel begrijpen dat je het leuk vindt. Ik vind het echter niet echt iets om van te genieten.
|
Citaat:
|
intersection kan ook nog wel eens dope zijn:o!
|
Citaat:
wel gave band tough. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |