![]() |
Lonsdale verboden!!WHY GOD WHY????
Loop ik lekker in mn lonsdale jackie op school komt de rector en zegt dat ik hem moet uit doen.Waarom??Omdat het racistisch is??Laat die allochtonen die fubu en karl kani dan ook uittrekken. Sorry maar dit is echt grote onzin en zo word ik zwaar beperkt in mn kledings mogelijkheden. Waar slaat het op??leg het me alsjeblieft uit....SOMEONE>>>ANYONE!!!! :confused: :confused:
|
omdat het lelijk is (y) .
|
Citaat:
|
de samenleving wordt paranoia
iedereen die anders is dan de massa moet eruit :eek: :eek: :rolleyes: |
Jij bent:
http://forumspam.articblue.nl/user_r...mages/0451.jpg Dit topic roept om een: http://www.offspringtech.com/Lock%20and%20Keys.jpg |
Citaat:
|
wtf is er racistisch aan lonsdale, die domme mensen die t dragen om racistisch te zijn hebben het vast niet eens door dat t opgericht is door een groep zwarte mensen uit londen.
en von dutch en fred perry zijn ook racistische merken maar daar zeikt niemand over. en waarom zijn fubu en kani racistisch? ps: SLOTJE |
hoe kan een merk racisties zijn?? Et wordt geasosieerd met rasisme omdat iedere dwaas die bij een zoon demonstratie in lonsdail loopt en een kale kop heeft zich raristies opsteld!
|
Waarom wil je het dragen hardcoreboy ? Omdat je de opdruk zo mooi is ? vertel het me !
|
Ga uit protest naakt naar school, vecht voor je recht op..............whatever
|
Citaat:
Doe rustig en tel tot 10.. Dan maak je ook minder fouten in je zinnen. |
je gaat me toch niet verellen dat je lonsdale echt mooi vind he ??
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
allee linkse punkers zijn ook stiekem racisitsch, want ze hebben hanekammen dus deels kale koppen. |
Citaat:
De hele wereld is racistisch! :eek: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
oude mannatjes vinde mij altijd lief..... vraag me af waarom...
www.cu2.nl/deringmeester kijk de foto..... en leg uit.... :D |
Oude mannetjes scharrelen jonge ventjes op Cu2.
|
Lonsdale heeft ook wel 's (redelijk) leuke dingen..
http://www.lostandfound.de/data/bild...2-00004400.jpg http://www.lostandfound.de/data/bild...2-00004395.jpg Maar dat komt misschien doordat er geen skin in zit :o Verder, TS: je weet zelf ook wel waarom het (op dit moment) niet echt op prijs gesteld wordt dat er Lonsdalekleding gedragen wordt, lees anders eens de krant ofzo :eek: (y) |
ik las in de krant dat lonsdale staat voor laat ons nederlandse skinheads de allochtonen langzaam elimineren. :eek: :D
|
Citaat:
|
Citaat:
nog een quote uit dat artikel ; ik heb niets tegen allochtonen, ik moet ze gewoon niet. :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
zonder moeite.. ;) |
Citaat:
|
maar je kiest er toch ook een beetje voor om afgeschilderd te worden als skinhead als je dit gaat dragen....
tis toch net zo als met skaters, iedereen met een grote broek die blowt als een ketter en is een alto... en iedereen met alleen maar zwarte kleren aanbid saten... toch fijn hoe kortzichtig de menseheid is ;) |
en in het verlengde daarvan: het is voor je eigen veiligheid=>
je wordt ook niet toegelaten in veel clubs e.d. wanneer je Lonsdale draagt, niet omdat de doorbitch ervan uitgaat dat jij een rascist bent, maar veel andere mensen in de club misschien wel, men wil gewoon het risico op provocatie en daaruit voortvloeiende gevechten enzo voorkomen. Dat neemt niet weg dat je nog wel een mening hebt, waar je natuurlijk geen bepaald merk voor hoeft te dragen. Kortom; maak je niet zo druk. |
Ik ben het eens met AngelLena. :o
|
ik maak me ook niet druk maar vind et wel jammer dat ik in pak (werk kleren) wel wordt aangekeken op et station en in mun eige kleding en sieraden niet....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
dat hou je toch |
Citaat:
|
Omdat 90% van de Lonsdale dragers kansloze bedoelingen ermee hebben...
|
Maar hardcoreknul, is dit niet al tijden het geval, dat Lonsdale verboden is op bepaalde scholen?
|
ik weet niet zeker of et verboden is en van mij hoeft dat ook niet MAAR DIE GASTE MOETE ZICH GEWOON NORMAAL GEDRAGEN!
|
De meeste scholen hebben wel meer regels dan enkele "gij zult geen Lonsdale dragen".
Lonsdale heeft nu eenmaal een grote schaduw van xenofobie over zich hangen, dus ik vind het niet vreemd dat scholen er niet graag mee geconfronteerd worden. Er zullen trouwens wel meer soorten kleding zijn die je rector niet op zijn speelplaats wil, en dat zal ook wel allemaal zijn reden hebben. Nu, beste meneer hardcoreboy. Waarom stel je eigenlijk de vraag, terwijl je er toch al zelf het antwoord bijgeeft? Je wordt trouwens niet 'zwaar beperkt' in je kledingsmogelijkheden. Indien toch, kan je je beter een andere school zoeken. |
Citaat:
|
Oh nee... niet weer een lonsdale topic. Zoek maar even op lonsdale, dan vind je wel een aantal topics waarin uitgebreid de mening van iedereen beschreven staat.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:16. |