![]() |
[Hotmail] mail-box
Heej,
Er is nogal iets vaags aan de hand met m'n mailbox (en iig ook die van m'n broer). Met geen van de computers hier in huis (twee pc's en een laptop) kunnen we ons (hotmail)in-box in komen. Zowel via MSN als via de Hotmail-site, lukt het niet. Weet iemand mss waarvan dit komt? En vooral hoe het opgelost kan worden? Groetjes, Esther |
Ik hoorde van een vriendin dat zij en haar zusje dit ook hebben, ik heb zelf geen hotmail. Maar als er meer mensen zijn die dit hebben zal het wel aan hotmail zelf liggen denk ik... :)
|
Ja ik hoop het... maar ik heb iemand anders m'n password gisteren gegeven (gisteren deed 'ie t al niet),en die kon gewoon inloggen :s . Ik vind het ook gewoon vreemd dat voor de rest alles 't gewoon doet...
|
Weet niemand iets? 't wordt namelijk nu best vervelend... ik kan er al vanaf woensdag niet in... en ik zie dus wel dat ik allerlei mailtjes heb (via msn)... :(
|
kan je ze niet binnenhalen met outlookexpress?
anders ff op een ander netwerk die mail binnen halen, en toch een ander email adres aanmaken ofzo. |
Citaat:
Ik ga nog ff kijken of het via outlook lukt. En mss m'n instellingen van m'n netwerk nakijken?? Ik zag zoiets staan, en het is wel zo dat we sinds woensdag een ander netwerk hebben (wireless). |
Ik heb het ook. En een tijd geleden heb ik het ook al eens gehad. Als ik met een andere internet explorer werk (mozilla firefox), werkt het goed. De vorige keer is het na een tijdje weer vanzelf goedgekomen. Ik hoop maar dat het nu ook weer goedkomt, want het is best irritand.
|
Citaat:
maar dat zou je ook nog kunnen proberen, een andere soort browser.. het kan mss ook aan je beveiligingsinstellingen liggen? |
Citaat:
en we hebben het eerder meegemaakt op dit forum, dat iemand er last van had. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb net die andere browser geprobeerd (Mozilla Firefox) maar ook dan doet 'ie het niet. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
slim hoor:p |
yo ik heb ook een hotmail probleem!
laatst was ik me instellingen aan het veranderen voor die 250mb maar me muis scrolde zomaar toen ik op 'verder' klikte maar toen hij scrolde ging me geboortedatum naar 2001! en nu moet ik me aanmelden voor zo n 'kids-pasport' :mad: :confused: en kost het $1 om het te activeren :mad: en het moet van een creditcard die ik neit heb :mad: maar kan ik dit nog goed krijgen? want al me schoolmail en andere dingen van school upload ik altijd daarnaar toe! :mad: (vond het neit nodig om een nieuwe topic te openen eigneljk....) |
Citaat:
|
Dat probleem heb ik dus ook :o Ik heb al msn gemailt maar nog geen antwoord gekregen :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
:mad: |
Citaat:
kan het komen doordat je california hebt ingevuld en per ongeluk je leeftijd onder de 13 hebt? volgens mij moet je daar namelijk toestemming hebben om hotmail te mogen... kan je je instellingen niet meer veranderen? |
dit heeft een vriendin van mij terug gekregen op dr mailtje naam msn
Citaat:
|
thnQ kzal ff proberen :)
|
Citaat:
|
Citaat:
opgegeven moment loopt me pc vast als ik die Temporary Internet Files aan het deleten ben :confused: |
gister weer een mailtje gestuurd naar msn, maar weer geen reactie! :mad:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:21. |